Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Körning Är det någon som vet ett bra ställe att ta körlektioner/fyrspannslektioner på i Stockholmstrakten?? Jag och en kompis, vi har kört i...
Svar
1
· Visningar
994
Senast: Majken
·
G
Distans Jag kanske inte hör hemma här, men jag undrar om det finns några som skulle vilja rida en långritt i vår/sommar. Skulle vilja rida...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: gycklare83
·
Islandshäst Vad ingår i grenen trail?
Svar
5
· Visningar
1 142
Senast: em76
·
Trav Visste ni om att victoty t dressyrtränas och homopatbehandlas med framgång :) :D
Svar
2
· Visningar
904
Senast: martha
·
Dressyr Undrar hur pass många det är som tävlar sina kbl i dressyr, tycker tyvärr det är sällan man ser - eller jag har själv sett rätt få, men...
Svar
19
· Visningar
2 458
Senast: Darbhanga
·
H
Hoppning Vet någon om det går i Dagstorp nästa år som det brukar? Visst ska man ha kvalat till msv för att få vara med där? Tack på förhand //...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: starcraft
·
Dressyr Jag har inte tävlat sedan jag var liten och red ponny! Och nu har jag tagit mig vatten över huvudet och ska tävla SM i dressyr (hahaha)...
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: tant agda
·
E
Islandshäst Är det svårt att tävla lätt fyrgång?
Svar
15
· Visningar
1 099
Senast: josse
·
S
Islandshäst Har nyligen fått hem en häst som har blivit riden mkt på böjt spår, eller rättare sagt förböjd i kroppen. Försöker nu rakrikta honom och...
Svar
9
· Visningar
1 143
Senast: Balderum
·
S
Dressyr Någon som vet var man kan hitta dressyrpogram för alla LB och LA-pogram?? Sidorna här på bukefalos funkar ej!! Tack på förhand!
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Magnum
·
I
Trav Jag undrar om det är någon här som vet hur man ska gå tillväga om man vill ta travlicens och vart det finns nånstanns. :bump:
Svar
4
· Visningar
1 173
Senast: Mirre
·
P
Dressyr får man tävla på D-bett i lätta klasser??? tacksam för svaar :)
Svar
1
· Visningar
774
Senast: sweep
·
Western Finns det någon här som känner till honom? Eller Par three? Finns det någon bra sida där man kan söka info om gamla hingstar på nätet?
Svar
10
· Visningar
993
Senast: harpan
·
J
Islandshäst Nu är detta kanske inte islandsspecifikt men det har ju diskuterats en hel del om form på forumet. För att hästen ska kunna gå i rätt...
Svar
12
· Visningar
1 295
Senast: josse
·
R
Trav Järvsöfaks har gjort det! Han har vunnit 38 segrar i rad! 11 dec ska han försöka slå det också! :bump:
Svar
6
· Visningar
898
Senast: hingstligan.se
·
S
Trav Din kom ju med :bump: :rofl: :banana: Men tyvärr inte min........ :cry: 8:e spår,nu håller vi i oss,och ser fram emot ett...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 515
Senast: Bodbäckspålle
·
Trav ska vara med i Sportspegeln idag :) .
Svar
3
· Visningar
1 209
Senast: solros
·
S
Hoppning Är det dumt att låta en 8-åring hoppa en B-ponny på klubbtävlingar??
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Mitra
·
M
Hoppning Hej alla hoppryttare jag tycker det är ganska skojj att hoppa men är lite rädd för det. När jag väl kommer över hindret så är det inga...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Russis
·
M
Körning som vissa säkert har sett så har ja köpt en maratonvagn. Nu är det så att vagnen är i behov av målning så därför behöver jag er hjälp...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Mezcal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?