Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Trav hade jag börjat betydligt tidigare med trav. Det är ju roligt att köra häst :bump: . Har haft ett uppehåll på ca 10-år från travet men...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: bulan
·
Islandshäst Ni som har en sån, hur länge sitter det i? Jag har haft min i 6 år , och bara ridit ensam sista året, det går jättebra. Men så fort det...
Svar
7
· Visningar
1 065
Senast: 2 isisar
·
F
Hoppning Visst skulle EM nästa år gå i Italien? Är det isåfall någon som vet vart i Italien det går? Och ungefär vart det ligger?
Svar
1
· Visningar
723
Senast: pixiegnomen
·
Fälttävlan Har tänkt o debutera i terräng hoppning till våren... Är det ngn som vet närmaste ridklubb som annordnar det? Debutant terräng!! Jag bor...
Svar
5
· Visningar
1 025
Senast: staaria_
·
Körning TZ finns inte med bland oss övriga längre. Jag vet inte om man får berätta sånt här på buke, men då det finns officiellt att läsa...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Welsh
·
S
Dressyr Vilket bett använder ni på era hästar när ni rider dressyr? Har ni ett annat slags bett när ni tävlar? Skulle vara intressant och veta!
2 3
Svar
42
· Visningar
2 900
Senast: Peach
·
S
Islandshäst Det här vill jag en bra hingst skall ha/vara och egenskaper jag inte vill en hingst skall ha: 1. Absolut pålitligt, mjukt...
2
Svar
26
· Visningar
2 372
Senast: sambaengi
·
Western Jag tyckte inte den var så bra i år faktiskt,, Många slarvsaker faktiskt... spinnarna så kastade sig de bara runt med alla benen...
2
Svar
22
· Visningar
2 696
Senast: malumbub
·
R
Trav Nu måste jag ha er hjälp här inne, jag är nämligen inte ens lite hemma på där här med trav. Jag har en shetlandsponny som jag nu ev...
Svar
3
· Visningar
1 626
Senast: giffan
·
W
Hoppning Hej! Jag rider en häst som har svårt för att taxera och komma rätt på hindren. Det är precis detta som är MIN svaghet också (vilket...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: wintersnowdrift
·
S
Hoppning Ja ni ser rubriken.. Måste man ha klädes enligt TR..? Måste man ha vita ridbyxor alltså..? :p Hehe.. blåbär you know. ;) Får man...
Svar
3
· Visningar
1 100
Senast: staaria_
·
K
Hoppning http://www.hastmagazinet.com/nyhet.asp?id=4678 :bump: :bump: :bump:
Svar
6
· Visningar
911
Senast: Russis
·
Övr. Grenar Förutom i frankrike som min pojkvän föreslog då han var nära att köpa ett svärd när han var där (fantasyfreak)...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 606
Senast: Scorpan
·
M
Övr. Grenar utanför barnhabiliteringens verksamhet, är det någon som vet om det kostar som "vanliga" ridlektioner, eller mer eller mindre. Ridskolan...
Svar
14
· Visningar
1 944
Senast: Jen80
·
Trav Var kan man hitta information om en specifik travare? Har fått hem en pålle idag o jag är jäkligt nyfiken på hans bakgrund, har hört att...
Svar
3
· Visningar
969
Senast: arabia
·
L
Övr. Grenar Japps, då kommer min lilla älskling (be my baby) dit! :love: Va snälla mot henne.. :p ;) Resultatet får vi se hur d blir, d e...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: Love_Lee
·
S
Trav HUr gamal måste man vara för att få köra/rida provlopp med stor häst? Hoppas någon kan svara på det! :bow:
Svar
2
· Visningar
773
Senast: ghost
·
S
Islandshäst Jag har läst många trådar om vad man "ska" och "inte ska" göra på islandshästar och jag måste bara få säga att jag har haft min...
Svar
18
· Visningar
1 884
Senast: Krati_Gutti
·
Trav Ibland går det fort.....min go goa pålle har rest Jättelångt till sitt nya hem för att bli avelssto....ett bakben spökade och jag ville...
Svar
5
· Visningar
834
Senast: solros
·
A
Körning Nu tycker jag synd om gamlingen , snart 26 år. Han rids ca. 1 gång i månaden, ALLDELES FÖR LITE, och då jag är alldeles för lång och...
Svar
6
· Visningar
1 492
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama