reiningen på globen..

Sv: reiningen på globen..

Du som sågar Conny Nilssons ritt har nog ingen större erfarenhet av hästar. Det är inte maskiner vi rider på och ingen kan vara säker på hur hästen reagerar på en så speciell arena som globen.

hej alla
jocke p här kan meddela att det fanns inga överenskommelser om att det skulle spinnas efter något, walle gjorde på eget bevåg.eftersom jag va med då hästen jag brukar tävla va med å reds av jimmy.så nu e det utagerat,
å ni som inte gilla det ni såg kan jag säga att det e mycket som e annorlunda för en häst på ett sånt ställe det som inte ni ser syns jävligt väl när man rider spända hästar etc.
sen att man inte fick spinna och stoppa på banan något innan tävling gör inget bättre
men det va en jäkla stämning å en kul grejj iaf

mvh jocke å Action

Jag tycker att det var starkt gjort av alla deltagande ekipage att ö h t rida på det underlaget. Sen att det blir missar i kommunikationen eller att hästarna tittar eller sånt - det är överkomligt! Vi kan ju inte klaga när vi har REINING i GLOBEN! Helt otroligt ju! :bow:

Så för att få behålla detta i Globen tycker jag att vi ska heja fram de som får rida där, oavsett vad vi tycker om deras insatser på banor med rätt underlag. Sen kan vi ju trycka på att det ska vara även andra grenar när vi skriver på enkäterna!

...Malumbub...[inte westernryttare, men väl påhejare]

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 541
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
13 029
Senast: Fibusen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
2 067
Senast: cassiopeja
·
Ridning Behöver bara skriva av mig lite. För några månader sen köpte vi ett litet C-ponny sto på 10 år. Hon kom nyligen från Irland. Hon har...
Svar
10
· Visningar
1 403
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama