Vilket bett?

Sv: Vilket bett?

Ville bara kommentera att det också finns tvådelade bett med böjd munndel som gör att bettet inte pressar på gommen som vanliga tvådelade bett gör.. :idea:

Peach skrev:
Ville bara kommentera att det också finns tvådelade bett med böjd munndel som gör att bettet inte pressar på gommen som vanliga tvådelade bett gör.. :idea:

var kan man köpa dom?

Det vet jag faktiskt inte, har bara hört talas om dem. Skall visst heta JP-bett så det är nog bara att söka på Internet.

Kan se ut så här i alla fall:
jpeff.jpg

Liknande trådar

Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
732
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hennes häst visar tydligt att den inte trivs med att ridas på bett. Men Amy Boysen vill börja tävla i dressyr – och då är kravet på bett...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
5 459
Senast: MiniLi
·
Utrustning Någon som har testat Sprengers ”nya” bett Satinox? Vad tyckte hästen? 😊 Extra intressant om man även har testat deras Dynamic på samma...
Svar
4
· Visningar
423
Senast: Mirtai
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
368
Senast: Cactus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama