Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Fälttävlan Måste man göra det? Hur gör man det i såfall? X antal felfria hoppningar i klass Z eller...?
Svar
2
· Visningar
796
Senast: tant agda
·
A
Hoppning Det tävlades i hoppning komb. med terräng utanför Östersund i lördags. Finns det någon som vet var man kan finna resultatet ? Även om...
Svar
1
· Visningar
856
S
Distans under sommaren 2005 i Mittsvenska/västernorrland?
Svar
10
· Visningar
1 065
Senast: neywaz
·
J
Hoppning Efter måååååånga års hopp-uppehåll har jag nu börjat hoppa lite smått igen! :smirk: Nu gäller det att hitta tillbaks till känslan...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Jezz
·
E
Trav Har hört att man får rida med ridhjälm istället för travhjälm... Någon som vet? Jag kan ju aldrig hålla rätt på reglementet...
Svar
12
· Visningar
1 706
Senast: Montéryttare
·
Trav Vad är eran erfarenhet av "bakrädda" hästar som skenat med vagn och kanske kickat i vagnen någon enstaka gång? Går det att träna bort...
Svar
16
· Visningar
2 189
·
Islandshäst Vad gör ni för att behålla en ren skritt i nedförsbake på en häst som gärna passar?
Svar
15
· Visningar
2 131
Senast: sambaengi
·
Trav jag har nu en 2-åring efter Hi Majesty som skulle gå premielopp var det tänkt, emn vädrets makter spelade in och så fick hon en lätt...
Svar
2
· Visningar
834
·
S
Dressyr Får den som skriver protokoll på en dressyrtävling äga en utav hästarna som bedöms?? Är det tillåtet att hon ska kunna göra det...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: strega
·
Trav Näeee... Nu Vann han IGEN :banana: :bump: :bump: Black Flyer 15,8 2660 V ....5 längder :D:D
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 491
Senast: jari
·
R
Trav Här kommer jag igen med ännu en fråga :crazy: Jag har min ponny försäkrad hos S*eland, 5000 i liv och dubbel Vet. vård. men jag har...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: ameo
·
Western Jag som är novis på western och allt därtill har blivit sugen på att lägga min skolkurs "att träna med hästar" i USA. Kanske tre veckor...
Svar
5
· Visningar
1 208
F
Dressyr hej , kan jag inte få in lite bilder på "form" i olika lägen.. eller aa asså typ; bakom, lod, bakbenen efter sig, i form , inte i form...
Svar
6
· Visningar
1 359
·
P
Dressyr jag har en häst som är väldigt framåt och stark. brukar ha pelham bett ute då hon är extra pigg och framåt,, brukar rida på 3delat i...
Svar
18
· Visningar
1 471
Senast: angelaL
·
H
Hoppning halloo! :bow: snart e det ju jul!!! å då måste man ju vara med på minst en jul hoppning iaf!! :rofl: vilka klubbar har julhoppning...
Svar
5
· Visningar
1 154
Senast: Jochanda
·
M
Körning Jag har min ridhäst i ett kollektivstall där det bl a finns en liten shettis, en snäll kille som inte gör mycket väsen av sig. Hans...
Svar
6
· Visningar
1 081
Senast: Nora
·
Trav Helt fantastiskt, anmälde till Örebro (trots att det aldrig går bra där) bara för att anmäla, finns lite dåligt med proppar, och kom...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 367
Senast: Snurrfian
·
S
Western Och när jag känner under så är det jämnt tryck under hela hästen, lika mycket i fram under och ibak, tippar inte framåt och ligger bra...
2
Svar
26
· Visningar
2 285
Senast: e_s_t_e_t
·
Fälttävlan Så va det dags att ta tag i det här med terrängtränandet "på riktigt"... (har hittils bara skuttat runt på terrängbanan hemma på...
Svar
16
· Visningar
1 552
·
Fälttävlan Hur många debutanter och med vilket resultat måsste ha gjorts för att få starta i lätt klass? hur många lätt-klasser (o med vilket...
Svar
15
· Visningar
1 553
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama