Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Hoppning :banana: Hej är de nån som vet var ponny SM i hoppning inomhus går nästa år???
Svar
1
· Visningar
702
Senast: ponnyryttaren
·
J
Dressyr jag har en tränare som jag tycker jättemkt om, jag kan prata med henne och hon är väldigt inrktad på sitsen.. om man nu kan beskriva det...
Svar
11
· Visningar
1 216
Senast: janivista
·
Trav starta med detta bettet? Länk :confused: Tror det skulle passa Morrhoppan perfekt!
2 3
Svar
52
· Visningar
4 045
H
Körning ut exteriört? Vill man ha en längre häst än vid ridning? En häst med lägre ansatt hals? Lång rygg och liggande bog? Detta är vad jag...
Svar
18
· Visningar
1 974
Islandshäst okej vissa säger att det är billigare! men vilka utgifter kommer till som inte kommet till när man köper en äldre häst?, vad är...
Svar
17
· Visningar
1 442
Senast: chrysler
·
2
Islandshäst Hej ! skulle vilja ge er ett tips, för alla som är väldigt frusna på vintern och rider mycket ute. Jag rider alltid med en ridgjord och...
Svar
10
· Visningar
1 767
Senast: 2 isisar
·
Distans När behöver man sätta igång hästen ordentligt för att kunna starta 50km i början av maj?? Hästen har grundkondis, men inte mer...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Rattfylla
·
Distans Är det nån här som har den boken? Har för mig att jag har läst ett jättebra igångsättningsprogram för helt otränade hästar i den och jag...
Svar
5
· Visningar
1 473
Senast: Rattfylla
·
Trav Nu måste jag få höra lite olika teorier av er bukfalare.... Jag har ett 3årigt sto, som just nu är helt omusklad, växer samt har 0...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Zandrah
·
S
Islandshäst Nu vet jag att man får ha islandströja vid tävling och min fråga rör detta lite. Handen på hjärtat så ska väl denna tråd ligga under...
Svar
7
· Visningar
5 179
Senast: Boj
·
R
Distans Hej! Jag är på jakt efter ny sadel till min häst. Det viktigaste är såklart att den ligger bra på hästen MEN den måste vara mycket...
Svar
7
· Visningar
1 404
Senast: Raderad medlem 6459
·
P
Trav Hej! Snabb fråga! Avkomman till vårt sto startar i Finland idag. Sitter och letar efter resultat - och sliter mitt hår!!! :D :D Han...
Svar
1
· Visningar
1 755
Senast: ameo
·
N
Körning använder ni det? varför/varför inte? Jag har det inte då jag kör för jag tycker selen ligger bättre, den skaver inget och att det är...
2
Svar
22
· Visningar
2 396
C
Islandshäst Varför har många Islandssadlar ribbat säte? :confused:
Svar
5
· Visningar
996
Senast: Gullan86
·
M
Dressyr Är nyfiken på att få information kring hur det fungerar i det olika divitionerna (stavas det så ? :o ) Hur sker uttagningen? Har...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: Marlenè
·
M
Hoppning Rolf-göran Bengtsson kom femma :banana: och rodrigo Pessoa vann.
Svar
10
· Visningar
1 060
Senast: cissan
·
K
Dressyr har nu testat olika nosgrimmor och tycker att min häst går bättre utan nosgrimma alls! får man tävla utan nosgrimma i dressyr?
Svar
11
· Visningar
1 576
Senast: angelaL
·
Hoppning Vet inte varför jag har så svårt att lära mig, blir för mycket för min stackars lilla hjärna :crazy: Hur gör ni när ni kommer mot ett...
Svar
6
· Visningar
1 944
Senast: Pettsson
·
B
Dressyr Ska eventuellt vara med på KM på ridskolan, har aldrig ridit dressyrprogram annat än på träning faktiskt.. men till saken jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Red_Chili
·
B
Dressyr som alla här med säkerhet vet så finns det massa bokstäver runt dressyrbanorna.. men varför sitter dom som dom gör? och varför är det...
2
Svar
22
· Visningar
3 787
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar