Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Körning Var hittar man lätta dressyr/precisionstävlingar? Måste man ha grönt kort? Var skaffar man det? Måste man ha licens? :confused...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: lul
·
Dressyr Är det tillåtet att ha rakad utsmycknad på sin häst när man tävlar dressyr? Min fjorda har just nu ett hjärta på halsen, undrar om det...
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: bollen__
·
C
Övr. Grenar Jag stelopererade 13 kotor för en och en halv månad sedan. Har fruktansvärt ont och kan bara vara uppe ur sängen korta stunder. Nu...
2
Svar
32
· Visningar
6 169
Senast: domino
·
T
Trav ..var inställt så starthästen kom hem till stallet utan att ha fått springa ett enda dugg..dåligt att inte kunna lägga ut info om det på...
Svar
18
· Visningar
1 305
Senast: Zandrah
·
N
Islandshäst någon som vet ifall det finns något bra ställe där man kan beställa boots med tyngder i?? gärna såna som även kan fungera som skydd boots
Svar
1
· Visningar
986
Senast: Freyr
·
Distans Redan tidigare i år så gick jag i funderingar om att pröva på distans någon gång med min pålle. Tänkter inte mer på det nu, förrän...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Stopek
·
Islandshäst Hej alla islandsvänner :rofl: En liten fråga bara. Har ridit ponny och stor häst tills för fyra år sedan då jag skaffade min första...
2
Svar
37
· Visningar
2 917
Senast: 2 isisar
·
I
Dressyr finns det någon övre åldersgräns för att få starta en häst i dressyr? vilka bett är tillåtna? :bump:
Svar
4
· Visningar
909
Senast: sweep
·
Western Hej! Vad skulle ni vara villiga att ge för ett paintföl, född i mars med bra stam och mkt trevlig och social. Avvand och "klar". Mycket...
Svar
1
· Visningar
870
Distans Jag har westerngjord till min SportSaddle och aldrig varit glad för den. Svårt att hitta gjordar i olika storlekar och material...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: mahlmt
·
M
Western En sann westernvänn har lämnat oss....... Benita Wikman, eldsjäl, westernryttare, och för många av oss en mycket uppskattad speaker...
Svar
4
· Visningar
1 685
Senast: lill_sessan
·
M
Trav Kanske korkad fråga men om man inte frågar får man ju inga svar... :angel: Jag har köpt en 5-årig travare som jag ska rida in, men...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 591
Senast: lsz
·
Trav Hästen står i ett stall tilsammans med fem andra travare. Någon av dom har ett läderklätt körbett, och jag frågade varför man hade sånna...
Svar
16
· Visningar
1 992
Senast: Nessa
·
M
Islandshäst En formel som jag hittade på en tysk sida hade jag inte hört talas om tidigare. De hade vägt 51 islandshästar och sedan gjort en...
Svar
9
· Visningar
4 466
Senast: Balderum
·
B
Hoppning Merry Christmas to ya all!! Försök att slappna av lite i jul och inte bara stressa!! Glöm inte att ge pållen en fin julklapp också...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: SanchoPancho
·
I
Hoppning för ungefär 1 år sedan såldes "min" pärla snow rock från eva berglund i västerås...han såldes till två syskon som jag tror var...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Tilda_L
·
S
Dressyr får man tävla med detta i dressyren på regional nivå? (stövelskaft i läder alltså)
Svar
5
· Visningar
1 077
L
Islandshäst Börjar bli trött på att ringa på privatannonser. Att bli hårt analyserad av säljaren blir för mycket ibland. Har det mesta en säljare...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Båbbe
·
M
Dressyr Eller rider man till musik även i lägre klasser det skulle jag gärna vilja veta :)
Svar
6
· Visningar
1 367
Senast: mathil
·
Dressyr Såg att Strömsholm ska ha detta 22-23/1. Säkerligen intressant! Söndagen ska tydligen ägnas åt träning av svenska elitekipage, har ni...
Svar
5
· Visningar
1 237
Senast: puppan2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Säng
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur