Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej! Någon som har en bra bild på ett körförkläde? Tänkte försöka mig på att sy ett själv. Vad har ni för slags huvudbonad i dressyren...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Nora
·
S
Dressyr Vilka tror el. vet ni blir i respektive grupp? :confused: Ponny. ????????????? :confused: Junior...
Svar
12
· Visningar
1 879
Senast: Lancet
·
Dressyr Jag red mycket på Salaortens RF (SoRF) i gymnasiet och lärde mig det mesta där. Red för Göran och nått vi använde ofta var att rida med...
2
Svar
31
· Visningar
7 242
Senast: Grace*
·
C
Körning Hej! Jag skall köra brukskörning med en nordsvensk. Vad skall jag då ha för bett och sele till min häst? Vilka är de perfekta...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: Atle
·
Körning hej... igår fastnade min kindkedja runt översta ringen på mitt postkandar, så när jag tog i vänstertömmen så gick den inte att...
Svar
3
· Visningar
876
S
Trav än för muskler att värmas upp tillräckligt-därför är uppvärmningen en otroligt viktig del av träningen" :banana: Om detta och mycket...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 704
Senast: ghost
·
Dressyr Som heter nåt i stil med "bruksanvisning för dressyr". Ett litet häfte. Nån som vet vilken jag menar? Är den bra? Vart köper man...
Svar
8
· Visningar
1 285
Senast: Stalone
·
B
Övr. Grenar Längesedan vänner, hoppas allt är väl med er? Här är det prima, har börjat sitta in min nya bebis och snart ska Nariaat sättas igång för...
2
Svar
30
· Visningar
2 072
Senast: shady
·
Trav Jag som inte skulle ha något mer varmblod... :crazy: Gissa vem som hämtade en slakthäst förra veckan? :angel: Gissa vem som står här...
Svar
17
· Visningar
1 121
Senast: Jamtland
·
H
Dressyr blir han kvar i sverige? är det någon som hört nånting?
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: Rufsan.
·
C
Hoppning Någon som kan tyska som vet hur det går för våra svenska ryttare i Frankfurt?
Svar
3
· Visningar
756
Senast: grimman
·
Körning Letar efter en kappsläde, någon som har tips om var man kan hitta någon? Har letat på annonssidorna här på Buke, men inte sett någon...
Svar
6
· Visningar
1 663
Senast: lul
·
Körning Jag har en shettis hemma som jag ska köra in (ska skicka bort henne för inkörning). Är grön inom körning och kan nästan ingenting...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: lila
·
Trav I senaste travronden (tisdagens) tinns det en bild på ett franskt sto som vinner, kommer inte ihåg vad hästen heter.. Vad har hästen för...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: Montéryttare
·
L
Dressyr sen han såldes till USA vet ja inte mkt mer om han.. :( jag skulle gärna bli glad om ni hörde av er om minsta lilla saken bara om ni...
Svar
1
· Visningar
930
Fälttävlan Undrar vad ni förväntar er av en bra fälttävlansarrangör, vad är viktigt för er när ni är ute och tävlar(allt från proppar, meddelande...
Svar
8
· Visningar
1 011
Senast: Hebbeli
·
A
Fälttävlan ska försöka lägga mina pengar på en ny säkerhetsväst men vilken ska man köpa? en djungel tycker jag det är. så ni som tävlar fältävlan...
Svar
1
· Visningar
793
Senast: Ampezzo
·
V
Fälttävlan När blir den för er? (som ni planerat alltså, om ni nu har det..)
Svar
17
· Visningar
1 219
Senast: Nelle
·
Islandshäst Hej! Jag ska köpa nya boots till min häst men vet inte om jag ska köpa blyboots eller klockor. Min häst tar långa runda steg och...
Svar
13
· Visningar
1 733
Senast: Freyr
·
Trav Finns det statistik på vilka som är bäst som tävlingshästar ( ston eller valacker). vilken föredrar ni om ni skall köpa unghäst?
Svar
6
· Visningar
1 123
Senast: solros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama