Steg 3 på Strömsholm

Sv: Steg 3 på Strömsholm

Hej!

Det vore väl bra om vi kunde åka tillsammans, när hade du tänkt att bege dig upp mot Strömsholm? Tidpunkt menar jag.
Du skulle ju kunna hämta upp mig på Götaström, det är en rastplats som ligger utmed E4:an, jag har bara ett par kilometer dit.

Skulle du vilja pm:a mig ditt nummer så kan jag ringa dig,

Nu ska jag unna mig ett par timmar i bastun, ska bli så himla gott.

Önskar er alla en trevlig afton,

Kramar Marie

Jag undrar om det är någon som vet när nästa steg 2 kurs går. Jag har funderat på att gå den. Det kanske går olika kurser för de i "norr" och de i söder, bor ju själv mitt emellan så jag kan åka åt båda håll, eller går den oxå på Strömsholm?

Steg 2-kursen hålls även den på Strömsholm, det borde vara en sån kurs framåt våren. Jätteintressant, även för de som inte tänker utbilda sig till galopptränare, den ger massa intressant fakta och kunskap. Helt klart värd varenda krona!

Hallå!
Tänkte åka vid sju-tiden, då är jag vid trafikplatsen ca 0845. Kan bli något sen då det är första gången jag kör den vägen. Var trafikplatsen innan eller efter skillingaryd? Vi hörs av innan torsdag.
MvH
Gabrielle

Hmm, ändrade planer för mig, syster ska med upp på kursen, hon har inget körkort och vi ska vidare upp till STHLM efter avslutad kurs. Därför åker vi tåget upp, och det redan imorgon eftersom vi tänkte hälsa på en bekant innan kursen startar.

Jag hoppas att du kör försiktigt så ses vi däruppe, jag tackar tusen gånger för att du erbjöd dig, inte alla som gör det i dagens samhälle.

Tack tack, :bump:

Hej, hur va Söndagen på Strömsholm? Själv önskar jag att jag stannat hemma, sparken va i sig inte jätteallvarlig, ett stort ful sår som rengjordes och sattes drän på, dock fick min älskade lilla bebis hög feber under natten, 40.9! Svettades grymt och började bita sig mot magen, jaha, kolik! Jag som aldrig haft en kolikhäst. Jag och Lars (min veterinär) gjorde allt för att få honom att må bättre men han togs tills slut bort, jag har fruktansvärt dåligt samvete, tänk om jag stannat hemma istället?!

Har aldrig tidigare behövt ta bort någon av mina hästar, och då har jag ridit i många år, har läst många inlägg om det, men trodde inte själv att det skulle drabba mig så snart, han va ju bara 2½, orättvist!

Orkar inte skriva mer nu, har inte gjort någonting sedan i Måndags morse, usch.

Nämen lilla vännen, har du fått tagit bort din stjärna? Guu vad hemskt. :cry: Tänker på dig. Kramar i massor.

Nariaat blir snart 4, så det va inte honom jag fick ta bort, det va min blivande 3-åring, vet inte om jag ska tolka ditt inlägg som arrogant eller seriöst?

:confused: Förstod att det var unghästen. Svaret var seriöst, men tar du det på ett annat sätt så ber jag så hemskt mkt om ursäkt. Tyckte synd om dig. Men men. Ta det som du vill då :crazy:

Fattar bara inte hur du kan ta det som arrogant. Förklara det gärna för mig.

Jag menar inte att låta arrogant, men det är mkt känslor som svallar, det var jag som tolkade ditt inlägg snett, är nog fortfarande inte klar i skallen.
Tur är iaf att jag har 2 älsklingar till att trösta mig med.

Förstår mkt väl att allt inte står rätt till nu, men för vem hade det gjort det. Tycker fortfarande precis som jag skrev innan och skickar ännu en omgång med tröst kramar.

Ja det är tur att du har dom andra älsklingarna, det gör ju trotts allt saken *något* bättre. Hoppas nu inte att du misstolkar detta inlägg också. För jag är helt seriös i detta.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka