Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Islandshäst Jag ska kanske börja rida en Islandshäst åt en tjej som vill ha en ridkompis!!! Men jag vet inte hur man gör! Jag har ridit vanliga...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: chrysler
·
T
Körning Har en shettis som är problem att koppla vagn på. När väl vagnen är på drar han utan större problem. Men det kan ta hur länge som helst...
2
Svar
24
· Visningar
2 279
Senast: Theliander
·
U
Islandshäst Hej, Jag vill uppmärksamma något som säkert många tänkt på och tycker skall göra något åt, säkert finns det de som tycker det är bra...
Svar
14
· Visningar
2 384
Senast: Ultrabeat
·
Körning Har bra ställen att köra i snö på med min ganska lätta rockard. ca 1 -2 dm djupt. Jag provade igår och i skritt tyckte hon det var...
2
Svar
25
· Visningar
2 382
Senast: Nora
·
Western Var kan man hitta info om kommande tävlingar? Vill titta eftersom jag har planer på att börja träna och tävla trail med min C-ponny...
Svar
1
· Visningar
1 032
Senast: alazzi
·
D
Western Hejsan! Jag har ridit engelsk dressyr i ca 11 år, men har nu tröttnat pga olika skäl och funderar på att börja rida Western. Två...
Svar
8
· Visningar
3 787
Senast: Demeter
·
S
Trav Vilken stam skulle ni välja?? :bump: om ni skulle skaffa en 1,5-2 åring?? Själv är jag ute och kikar lite.Det får nog bli ett...
Svar
11
· Visningar
1 358
Senast: cusan
·
Dressyr Läser om Öppna och Sluta...sen ser jag på dressyren från globen som jag spelade in. och Kommentatorn använder bara ordet Sluta på alla...
2
Svar
24
· Visningar
2 126
Dressyr Hej, jag har ett postkandar, svagt böjd stång. Har ni någon erfarenhet av att hästen slänger ut tungan åt sidan vid ridning på...
Svar
5
· Visningar
903
Z
Hoppning Har en fråga!? Jo, jag undrar, vad är en kulvert för typ av hinder? Är det ett slags tjockare plankhinder? Förstår inte riktigt vad...
Svar
6
· Visningar
1 493
Senast: Ziri
·
Hoppning Jo, det är så att jag rider en häst på min ridskola mycket just nu. Vi trivs med varandra och det är nästan aldrig några problem...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: Docka
·
Islandshäst har följt en tråd på utrustning. är det så att sadlar till islandshästar, nu menar jag de senaste och bästa modellerna och märkena...
Svar
17
· Visningar
2 883
Senast: poseidon
·
J
Trav :eek: dax att "damma av" termometern igen då... Läste att hela Romme är isolerat :crazy: Och att dom som varit där senaste veckorna...
2
Svar
20
· Visningar
1 560
Senast: jari
·
M
Hoppning Hur skulle du lägga upp ett löshoppnings pass till en häst som stått helt i 4 månader har inga muskler och inte löshoppats på 7 månader??
Svar
9
· Visningar
828
Senast: Morotsbiten
·
Islandshäst Nu under vintertid då det är kallt och halt brukar ni ha 4 eller bara 2 broddhål på varje sko? Varför? Varför inte? skriver på...
2
Svar
39
· Visningar
3 128
Senast: snusmumrik
·
P
Trav Det fanns en tråd här på buke för inte så längesedan där MSM diskuterades flitigt, jag kan inte hitta igen den tråden är det någon som...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: peak
·
K
Dressyr Vi har ett litet gulligt problem min lilla häst och jag, som jag hoppas att ni kan hjälpa mej med! Hon går nämligen åt höger för det...
2
Svar
35
· Visningar
3 813
Senast: Ardnas
·
A
Hoppning Någon som har nån aning om hur det går till? Vi har ett ponny lag. Men FÅR alla häöstar vara D-ponnyer Hur anmäler man sig?
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Asterix
·
M
Western hej någon som har "tävlat" i halter? vad gör man mer exakt. är det en ren utställning? får man poäng för exteriör osv? när är det...
Svar
14
· Visningar
1 210
Senast: monke
·
C
Körning Hejsan! På min skola både kör och rider vi. Nu har vi fått en uppgift som jag undrar någon skulle kunna hjälpa mig med genom att...
2
Svar
20
· Visningar
1 698
Senast: cowboy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar