Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Ni som var där, vad tycker ni?
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 135
Senast: sambaengi
·
G
Distans Finns det någon som kan sätta in lite bilder från distanstävlingar. :) Längtar redan till nästa säsong
2
Svar
21
· Visningar
3 476
Senast: Noteca
·
Fälttävlan Skulle vilja fråga er här inne om nån har någon erfarenhet av att träna ett sto som fått föl (2:a) Efter första fölet sågs nog ingen...
Svar
2
· Visningar
792
R
Fälttävlan Eftersom det är så dött här tänkte jag starta en tråd, så vad är era mål för nästa år?
2
Svar
32
· Visningar
2 730
Senast: Nelle
·
K
Körning Någon som har en sådan eller vet något om den? Den är ju så himla billig (runt 2000kr) så kvalite'n kanske inte är den bästa? Ska dra...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: Kockan
·
C
Hoppning Jag var med i ponnyalsvenskan i hoppning i år..... gick inte så bra!! men vi var me i unghästklass och nadja vägrade 2 gånger på sista...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Snuffsan
·
Körning jag såg att det fanns nåt som heter "baksele" att köpa från Hööks, men vad är det för något ??? Jag ska för första gången i mitt liv...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: EmblaAsk
·
Western Går det att registrera en äldre quarter i efterskott? Vad kan det kosta och hur gör man? Var kan man kolla om hästen är registrerad?
Svar
6
· Visningar
1 478
Senast: _Eva_
·
M
Körning Jag ska skaffa en maratonvagn till min nodsvenk/tinker korsning. Han är inte inkörd ännu (ca 1½år). Jag undrar om följande mått skulle...
Svar
14
· Visningar
1 347
Senast: Mezcal
·
K
Islandshäst Hur utfodrar ni era islandshästar? Så att de är pigga, får tillräckligt mycket fibrer och näring men ändå inte blir TJOCKA??? :confused:
2 3
Svar
53
· Visningar
4 922
Senast: Krati_Gutti
·
S
  • Låst
Islandshäst Är det fel på min dator eller? Sif´s forum går ju inte att komma in på längre. I alla fall inte för mig... :confused:
Svar
3
· Visningar
921
Senast: Lobelia
·
C
Islandshäst ...en islandshäst som jag blev bara dödskär i... men problemet är att han är en 5gångare med väldigt mkt grisepass i sig och har både...
Svar
13
· Visningar
1 810
Senast: Lögg
·
Hoppning Jag är ingen hopp-människa, så undrar jag vad en av hästarna hade på sig under tävlingarna...Marcus Ehnings häst hade en svart "trekant"...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Timsetim
·
S
Islandshäst Jag undrar om det är någon som kan svara på min fråga? Jag har en Islandshäst sedan en månad tillbaka. Det funkar bra förutom att han...
2
Svar
21
· Visningar
2 389
Senast: felixa
·
Islandshäst Hej! Jag ska tävla i Januari, och jag ska klippa min häst innan dess. Han kan ibland gå för högt med huvudet och har därför tyvärr...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Fengur
·
O
Hoppning Någon som har nåra bra ideer på saker som man kan lägga på/under hindret för att träna hästen på titthinder? Det vi har är: - Ett...
2
Svar
28
· Visningar
2 501
Senast: Jessie81
·
Fälttävlan Är det någon som vet vad man ska ha startat för att bli inkvalad till SM? :confused: Ja är ganska ny med Fälttävlan.. :d
Svar
8
· Visningar
1 326
Senast: Rufsan.
·
Dressyr inte kan man väll få mer än 100% på ett dressyrprogram?? dom verkar ju ha räknat totalt fel..eller är det något nytt jag missat :D...
2
Svar
22
· Visningar
2 405
Senast: tott
·
M
Dressyr Är det ok att tävla dressyr på detta bett i lättare klasser med storhäst? Soft bit från globus. tredalat med droppe, genomgående...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: dressyrtinna
·
Western varför visade svt inte nåt från reiningen?? det stod ju i aftonbladets tv-bilaga att det skulle vara sammandrag från tävlingarna i...
Svar
3
· Visningar
966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat

Omröstningar