Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Med tanke på att hästarna tränas olika länge, har ägare med olika ekonomiska resurser och olika egna förutsättningar för att träna sina...
Svar
7
· Visningar
1 212
Senast: sambaengi
·
Hoppning Vid vilken ålder börjar ni hoppa era unghästar under ryttare? En del börjar ju redan nu på hösten med sina 3 åringar, vilket jag tycker...
Svar
16
· Visningar
1 311
Senast: shady
·
Hoppning Idag var min flicka på sin första hopptävling med egna hästen. Hon var helt kolugn,den som var nervös var jag... Jag var livrädd att...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: skjona
·
P
Övr. Grenar Jag undrar var "grejen" är med detta kring barockridning och de högre skolorna - tycker folk att man skall hålla sig bort från det för...
2
Svar
25
· Visningar
3 526
W
Western Vann biljetter på tumbleweed. :rofl: Så ja ska dit på fredag!! Någon annan som ska dit?? :bump: :banana: :banana: :banana:
Svar
7
· Visningar
955
Hoppning Nu är det inte många tävlingar kvar på säsongen, och de första tävlingarna dyker ju inte upp förrens i slutet av februari - början av...
Svar
16
· Visningar
1 553
Senast: coletessan
·
S
Western Det funkar relativt bra men jag bara undrar hur Ni som ridit in/till era egna hästar à la western när hästen springer/rusar? Lägger ni...
2
Svar
25
· Visningar
2 158
Senast: seejii
·
F
Körning har en shettishingst 3 år e han nu, 96 cm hög, har minishetlands st på typ allt. han är en mycket smäcker och fin shettis, inte mycket...
Svar
10
· Visningar
1 170
C
Distans Med Renskinn under Sadeln? Tävlat med det? Vad har ni annars under sadlarna?
Svar
10
· Visningar
1 790
Senast: mahlmt
·
Dressyr Vad är det som gör att LB:1 räknas som svårare än LC:1???
Svar
8
· Visningar
1 103
Senast: Russis
·
Trav Jag är ute på jakt efter en ny speedcart men vet inte riktigt vad jag ska välja... Jag dras med ryggproblem och har därför vissa krav...
Svar
10
· Visningar
1 768
Senast: Shadowfaxe
·
Western Hur började ni? Varför just trail? Bilder? Finns iof redan en bild tråd men i alla fall
Svar
19
· Visningar
1 391
Senast: simpe
·
M
Western någon som köpt sina show kläder från http://sporting-goods.listings.ebay.com/riding_western....... på ebay? hur dyr var frakten...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: simpe
·
S
Dressyr Japp så har man avklarat debuten på häst i dressyr idag, en LB :1 på en ganska ung häst som aldrig har tävlat förut (: Fick även påmint...
Svar
5
· Visningar
932
Trav Å hej och hå! Normalt sett är det gubben som kör travhästen då det är hans gebit, jag rider och tävlar hoppning men är ju naturligtvis...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Sablar22
·
M
Trav är det någon här inne som ska till mantorp den 22? berätta gärna om vilket häst ni ska ha med och vilket lopp. kram
Svar
13
· Visningar
1 037
Senast: solros
·
S
Hoppning Vet ni hoppfantaster hur högt och långt en häst hoppade för 55år sedan?
Svar
8
· Visningar
940
Senast: Rufsan.
·
Trav Sitter lite i valet och kvalet och skulle behöva lite reaktioner och tankar från er. :confused: Kan man sätta igång ett sto på 6 år...
Svar
19
· Visningar
1 235
Trav Kan ni hjälpa mig med uttrycket vintervila. Ställer man av hästen helt eller joggas den lätt under den tiden? Det är lite svåra...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Snurrfian
·
R
Hoppning det finns ju olika bedömningar som man kan tävla i men hur rider man en zurich hoppning? vad är det? vad går dte ut på? finns det...
Svar
11
· Visningar
2 076
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V