Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Trav hej. igår när jag satt och tittade på travet så uppmärksammade jag hur en av kuskarna släpper handstroppen och håller bakom. när jag tog...
2
Svar
35
· Visningar
2 181
Western Hur hög och bred brukar/ska dom vara? Är det alltid samma mått eller?
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: Mirre
·
Körning nån som har en sån här? vad är det för mått på dem och finns det baksele ringar? /jenny
Svar
5
· Visningar
1 576
Senast: Nora
·
Körning ..kollade upp tävlingsterminen nyss, skulle egentligen kolla efter hopptävlingar, men då såg jag alla körtävlingar som går av stapeln...
Svar
11
· Visningar
1 366
M
Hoppning undefined Hej jag har en varmblodig travare, jag undrar om nån tror att han kan bli en bra tävlings häst , han har hoppat 95 cm i hela...
Svar
14
· Visningar
2 578
Senast: påff
·
Islandshäst Söker efter SiF's hemsida utan resultat. Finns det nån? Tar för givet att det gör det men kan ej hitta dit via mina sökmotorer. Kan...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Skatan
·
K
Dressyr Rider medelhård dressyr på en 4-årig varmblodsvalack ca 2ggr i veckan, ca. 15-20min skritt, uppvärmning med mkt övergångar från trav...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: Catinca
·
J
Dressyr Har en liten fråga bara är inte jätte tävlingsvan inom dressyr men sitter nu på en dressyrhäst så jag tänkte börja så smått, så tänkte...
Svar
5
· Visningar
1 093
F
Dressyr Tänkte höra om någon vet om annan ryttare får hjälpa till att rida fram hästen (stor häst) på framridningen innan dressyrtävling!!? Vad...
Svar
16
· Visningar
1 893
Senast: bollen__
·
Islandshäst Hej! På vintern när det ligger jätte mycket snö på alla ridvägar brukar det inte gå så bra att tölta för min häst då det blir för...
2
Svar
25
· Visningar
2 390
Senast: josse
·
K
Övr. Grenar Halloj! Ibland går man loss lite i sina köpa-ny-häst-drömmar. Jag har en fin kallblodsherre som går som på räls på banan, men drömmer...
Svar
8
· Visningar
2 525
Senast: Scorpan
·
U
Islandshäst Hej, En av mina hästar har jag haft i några år nu och hästen har alltid varit rolig att jobba med därför den har väldigt mycket egen...
Svar
3
· Visningar
1 887
Senast: sante
·
Övr. Grenar Finns det några här? Verkar som alal bor i skåne elelr stockholm ju :cry: Finsn det ngn som håller till i småland eller som känner...
Svar
16
· Visningar
1 465
Senast: gadriel
·
Western Vilken utbildning ska man gå? Finns Tommy Bäcklunds utbildning kvar?
Svar
12
· Visningar
1 488
Senast: Mirre
·
Körning Hur? Tänkte köra in min norsvensk. Men han tycker inte om skaklarna. Hur ska jag vänja honom vid dom? Började med dom idag så kommer...
Svar
9
· Visningar
2 884
S
Western Har köpt Bob Mayhews DvD, den är super, men... Är den nån som har lite andra roliga övningar? Vi är i startgropen just nu, nyinriden och...
Svar
8
· Visningar
1 546
Senast: westernway
·
Western Nån som har nån bra länk till vart man kan hitta och köpa sadel bommar? Hittar ingen bra själv :crazy:
Svar
2
· Visningar
715
Western Jag tänkte kolla lite för eftersom det inte är så mycket action här så får man inget hum om vilka och hur många som egentligen håller på...
2
Svar
36
· Visningar
2 527
Senast: westernway
·
A
Western Det skulle var intressant att veta. Är ni alla medlemmer i WRG, eller någon annan WR-klubb? Varför flyttade ni om ni inte längre bor...
Svar
17
· Visningar
1 374
Senast: Athina
·
Dressyr Rider en unghäst och har startat LC ett antal gånger bara för att prova på. Det har väl gått sådär, bättre och bättre i alla fall...
Svar
6
· Visningar
1 095
Senast: Jaag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17