Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Spelar det någon roll i vilken höjd man placerar svängeln? Draglinjen är ju fortfarande rak... En glad sambo till svetskunnig :D
Svar
16
· Visningar
1 560
Z
Hoppning Var o kollade på ponnytävlingar i helgen. I omhoppningen (a:1a) så blev det tydligen fel på tidtagningen, så en ryttare blev "tidlös"...
Svar
9
· Visningar
1 033
Senast: Lady_S
·
M
Islandshäst Träffade i går en släkting till mina barn, som tävlat på islandshäst och tydligen vunnit. Vet dock inte vad han tävlade i, men han hade...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: yew98fq
·
L
Övr. Grenar Det är DM i bruksridning den 19/10 på Hästa gård, Järvafältet och första start är kl. 10.00. Och ni som undrar vad det är, så kan ni...
Svar
6
· Visningar
1 367
Senast: Gisburne
·
L
Trav Hur ´långt har ni kommit med era två åriga kallblod? Hur tränar ni dem, hur många dagar, hur långt, fort? Själv kör jag hemma 3-4...
Svar
4
· Visningar
3 301
Senast: lei
·
Dressyr Nu har vi en presentationstråd med en massa söta, fina ponnier - dags o presentera storhästarna kanske? ;) Namn, stam, ålder, höjd...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 018
Senast: soffie
·
Dressyr Hur e det igentligen... när blir det obligatoriskt med frack?? är det redan i msv B:1 ??
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: Ylva
·
L
Hoppning Hej alla glada (och sura för den delen också)! Jag har alltid tyckt att hoppning är läskigt och farligt. Jag har tyckt att det går för...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: trazel
·
I
Distans Hittade ett i mitt tycke mycket intressant tillfälle att lära sig mera om träningsfysiologik, som är intressant för distansen...
Svar
13
· Visningar
1 505
Senast: evis
·
F
Dressyr Jag har ridit på en ridskola i ca 6 år men nu har jag bytt till en annan. Vi fick inte ta några märken på min förra, så jag ska ta märke...
Svar
7
· Visningar
1 084
Senast: Wilfa
·
D
Islandshäst Fan vad kul det e att rida islandshästar särskilt i fjällen jag bara älskar en häst där som heter twister fast jag tyckeer att det är...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Dimma
·
L
Western Är nyfiken på hur det gått med sadeln du provade o hur det gått med gipsavgjutningar o grejer?? :)
Svar
9
· Visningar
1 063
Distans Min lokala hästsportsbutik kan ta hem denna sadel, är den något att ha tror ni som kan bomlöst lite bättre? Hur skilljer sig denna från...
Svar
2
· Visningar
1 168
Senast: Noteca
·
J
Islandshäst Har hittat en 12-årig islandshäst jag gärna vill köpa. Dock har jag fått veta att stoet för ett halvår sedan hade kotledsinflammation i...
Svar
3
· Visningar
1 311
Senast: CcE
·
M
Hoppning Om någon är intresserad så är resultaten från Young rider finalen som följer: 1 EMMA EMANUELSSON, Nääs RF CACTUS L 0 + 0 38.3...
Svar
8
· Visningar
2 824
Senast: Happimess
·
Trav Om ni ska välja,vad tar ni?Bra stam,eller bra extriör?
2 3
Svar
42
· Visningar
3 856
Senast: Happimess
·
Western Vi har fått en ny moderator!
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Mirre
·
T
Trav Vad hemskt! En häst slet sig tydligen vid tävlingarna på Axevalla ikväll, sprang ut på vägen och blev påkörd. Skadades så allvarligt att...
2
Svar
37
· Visningar
2 137
Senast: Elektron
·
M
Dressyr :confused: jag vet att det redan legat ute en tråd som är ungefär samma men jag hittar den inte! jag undrar vilket som är rätt? ska...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: alisson
·
Z
Islandshäst En fundering som växt fram hos mig när jag läst och hört alla diskussioner i vad form är för en islandshäst och vilka muskler som...
2
Svar
20
· Visningar
2 543
Senast: tottenham
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar