Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Någon som vet om det kommer att vara några D-tävlingar i western runt Stockholm inom det närmaste? (Har man westerntävlingar vintertid?)...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: Puppan
·
J
Islandshäst Var det någon som reagerade på senaste numret i islandshästtidningen, där man (kommer inte i håg vem, är lite trött nu :angel: )skrev...
Svar
19
· Visningar
1 874
Senast: space_cowgirl
·
B
Dressyr hej rider en fjording som kanske ska tävla dressyr på senare. ngt jag undrar vad det är för ngn speciell åldersgräns eller om det ens...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Fodong
·
N
Dressyr får man ha ett mörkblått schabrak med mitt namn & hästens namn broderat på eller måste man ha ett vitt? det är en klubbtävling
Svar
2
· Visningar
720
Senast: tant agda
·
N
Dressyr Hjälp! jättesvårt för mig som inte är så duktig på att räkna.. ska tävla dressyr i morgon och första start är 8.00. Det är 3 klasser...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Nalle_Björnen
·
M
Dressyr det är just det jag ska på - imorgon! Vad ska man tänka på? ngt speciellt? Har inte ridit privat på länge utan bara i grupp( hopp) +...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: seejii
·
Trav Lagt in liknande inlägg på galopp-sidan. Är inte intresserad av just trav eller travträning egentligen, jag ägnar mej ju snarare åt...
Svar
7
· Visningar
3 567
Senast: lsz
·
Hoppning Såg på Hastmagasinet.com att RGB INTE ska vara med eftersom MacKinleys italienska ägare vill att han satsar på Verona denna helg...
2
Svar
22
· Visningar
1 967
Senast: kopur
·
C
Islandshäst Nån som har något tips på någon bra töltlåt (eller andra låtar som det är roligt att rida till)? :banana:
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Båbbe
·
Trav japp, det blev resultatet av gårdagens banjobb... :( Pållen är degraderad till ridhäst iaf till mars, får se då hur jag gör...
Svar
2
· Visningar
894
J
Islandshäst Hejsan! Måste bara få klart för mig det här med hästpasset. I senaste Islandshästen stod det ju om det och de visade en bild på ett...
Svar
16
· Visningar
1 358
Senast: Meijo
·
F
Distans Räcker det verkligen med en equalizer pad under en bomlös sadel? Tycker att tunneln inte skulle bli så värst stor eftersom padden inte...
2
Svar
20
· Visningar
2 702
Senast: Chivita
·
Hoppning Jaha, då kommer jag här igen med de mest självklara frågorna av alla :D - Hur långt avstånd är lagom mellan travbommar, till en häst...
Svar
7
· Visningar
1 052
Trav I år har jag ääääntligen en backe som jag faktiskt kan träna hästarna i, visserligen precis bredvid en 70-väg och det kan ju bli...
Svar
13
· Visningar
1 411
Senast: ghost
·
Hoppning Jag har en 5 åring som jag började hoppa in i april i år. Vi startade en 60 cm clearround i slutet på maj och hon hoppade lugnt och...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: pialotta
·
Western Nån som har nåt bra tips på märke eller så? Hästen i fråga är hög och rätt grov med rätt normal manke semi quarter eller fullquarter...
Svar
7
· Visningar
873
Senast: Mirre
·
Körning Nu skrattar ni väl för det här har ni säkert alla tänkt på i flera år redan... :o Borde inte alla travisar som lämnat...
Svar
13
· Visningar
1 177
Senast: Welsh
·
Trav I dag när jag var på banan hände en läskig grej som fick mig att tänka över vad man egentligen gör när utrustningen börjar bli dålig...
Svar
16
· Visningar
1 350
Senast: trolljahn
·
M
Distans Hej! Jag undrar förstås om det finns några tappra distans- intresserade häromkring. Jag tycker iaf. att det verkar jättekul men saknar...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Hfors
·
B
Övr. Grenar Hej hej nån som gick arbetsryttarkursen på strömsholm i somras? jag gick kursen i våras, men sen fick ni endel nya hästar, tänkte höra...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: Cani_SWE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama