Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Någon som testat/sett den? Finns den på någon hemsida? Verkar den ok? Ska å prova på lörda...
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: Haukur
·
Dressyr Hur länge får man tävla ponny? Visst är det till 18 på både dress å hopp? Såg en tjej som är 18 som ska tävla sin ponny i dressyr nu...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: Ylva
·
M
Distans Hej! Nästa vecka kommer hästliv att handla om distansritt!!! Ladda videon...
Svar
4
· Visningar
1 048
Islandshäst :bump: :love: :) Jaaaaa på lördag blir hon min igen,söta underbara lilla Kveikja,som förra sommaren kom till världen framför mina...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Lobelia
·
M
Körning Nu har det varit mörkt när jag kör sista hästen på kvällen. Är det någon som har tips om bra belysning som kan sättas på vagnen. Då...
Svar
11
· Visningar
1 469
Senast: lul
·
L
Dressyr hej! Ar det nagon som vet mankhojden pa Nadine Capellmans Farbenfroh? Sag en bild fran prisutdelningen fran EM for ett par ar sedan och...
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: lill_flesky
·
Islandshäst Äntligen en vettig människa säger jag, efter att ha läst Sofi Freudenthals insändare i nya numret av Islandshästen! Tycker precis som...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 767
Senast: chrysler
·
C
Hoppning Ja imorrn ska man då tävla första tävlingen på hästen jag haft i ett par månader. Han är en jäkligt busig herre som har fått gjort...
Svar
7
· Visningar
917
Senast: Chough
·
S
Islandshäst Funderar över när det egentligen är lämpligt att rida i unghästen. Vissa anser ju att hästen ska vara helt färdigvuxen meda andra menar...
Svar
3
· Visningar
1 182
Senast: Garri
·
S
Trav Om en häst skadas under leasingperioden så att den blir obrukbar för tävling, vad gäller? Vilket ansvar har hyrestagaren?
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: martha
·
Trav Ja, så är läget för lille plutten just nu. :cry: :cry: Det vill säga - så var läget igår. Och naturligtvis kom han med i ett lopp...
Svar
11
· Visningar
1 172
Senast: trolljahn
·
Dressyr jag o några kompisar satt o diskuterade en sak för ett tag sen.. tävlar man ponnyer på kandar???
Svar
6
· Visningar
2 669
Senast: Ylva
·
F
Fälttävlan Vilken erfarenhet har ni av dressyrdomare och fälttävlan? Vi är några stycken som diskuterat detta ett tag och inbillar oss att vi...
2
Svar
38
· Visningar
3 894
Senast: tant agda
·
S
Western Hur mycket kan det kosta? Någon som tagit in någon sadel från usa och fått tullat/momsat? Vad kostade det?
Svar
1
· Visningar
907
Senast: __sandra__
·
J
Western :banana: Hej,kan någon berätta för mig hur ett bettlöst träns(hackamore)skall sitta för att göra nytta :confused:
Svar
10
· Visningar
1 498
Senast: Ginne
·
Distans Läser idrottsmedicin och nästa inlämningsuppgift vi ska göra är en träningsplanering på någon idrott. Tyvärr :p var den tvungen att...
Svar
14
· Visningar
1 381
Senast: neywaz
·
Islandshäst Nu när jag letar häst har jag kommit på hur kräsen man blir med tiden! Kommer ihåg första gången jag letade häst, då var jag inte alls...
2
Svar
24
· Visningar
2 565
Senast: chrysler
·
Y
Western Ska äntligen börja träna western på riktigt med pållen. Så jag tänkte om de fanns någon här som kunde hjälpa oss att hitta en bra...
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: __sandra__
·
Körning Som en del av er vet tränar jag min treåring med sikte på kvalitén nästa år (shetlandsponny = gångarterna visas körda). Allt går...
Svar
15
· Visningar
1 413
Senast: Nora
·
Western Atlanten menar jag givetvis :D Jag behöver hjälp, för jag vet inte vart jag sa börja riktigt.! Jag har nämligen bestämt mig för att...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: Balans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama