Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Igår tränade jag på kossor med medryttarhästen för första gången!! Åå så roligt det var! Vill bara göra mera! Fick träna ett halvt pass...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: Smajlet
·
Hoppning Har ni några bra knep som man kan tänka på för att vara följsam i språnget när man hoppar? Nu har jag knappt gått över en bom sedan i...
Svar
7
· Visningar
1 347
Senast: ciija
·
Trav En parallellförskjuten Zootarmärr med två virvlar i pannan :rofl: . :o .Countin´on a Miracle ska hon nog heta.
Svar
7
· Visningar
958
Senast: lsz
·
Western Vill börja träna min nordsvensk i trail. Eller ja westernridning överhuvudtaget men inriktad på trail. Han är riden men bara engelsk...
Svar
4
· Visningar
1 259
Senast: Mirre
·
Dressyr Hej! Skulle vilja ha en bra o enkel förklaring på mellan och arbets...skritt, trav o galopp!
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Raeman
·
R
Dressyr Citerar fråh stallbacken: Vad är lössvans då? Typ som löshår? Eller är det en oflätad svans?
Svar
3
· Visningar
707
Senast: mathil
·
I
Trav Äntligen fick våran lille 4-åring vinna! Har hamnat på plats flera ggr nu det sista och inte riktigt haft turen med sig.... Men nu...
Svar
15
· Visningar
1 321
Senast: I.T.
·
Hoppning Någon som vet? Vilka var med och vad hände?
Svar
8
· Visningar
853
Senast: mathil
·
Hoppning De har on line-resultat på nätet. Just nu rider Maria G!!! Håll tummarna!
Svar
5
· Visningar
814
Senast: kopur
·
Dressyr Då var det dags för en spekulationstråd igen :) Vilket lag tror ni vinner lag-SM?
2
Svar
27
· Visningar
2 383
Senast: break_a_leg
·
J
Hoppning VAd säger TR om det igentligen? Förbjudet?
Svar
11
· Visningar
1 199
Senast: Jaba
·
M
Western någon som vet vart man kan få tag på en som är fin att se på men som inte kostar skjortan? :confused:
Svar
1
· Visningar
747
·
Western Jag bara undrar, för vi har en liten diskussion i stallet, jag och en till. Jag rider inte i westernsadel, för jag tycker inte den...
Svar
15
· Visningar
5 093
·
Dressyr Skulle vara intressant att veta vilka som rider dressyr på Haflinger, eller kanske vet någon. Och i så fall vilka klasser och vilken...
Svar
7
· Visningar
1 549
Senast: Miagi
·
Islandshäst Hej. Jag ska antagligen(vill hemskt gärna)köpa tillbaka Kveikja,som förra året i Juni föddes hos mig! :love: Ångrar bittert att jag...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: Boj
·
Fälttävlan Vad ingår i det gröna kortet ft?Har allvarliga funderingar att prova med min pojke.Men vill veta lite mer. MVH Tesso
Svar
3
· Visningar
926
Senast: tant agda
·
Trav Hej Vet inte om det här kanske ska vara under avel istället för här, men jag provar :) Hur vanligt är i travsporten att man...
Svar
2
· Visningar
959
P
Islandshäst Låter ni era hästar ha en längre sammanhängande vila under en del av året? Ett par månader eller så? Eller är det en vecka här och en...
Svar
8
· Visningar
991
Senast: chrysler
·
I
Islandshäst Undrar om någon kan tipsa mig om vad felet kan vara då min lilla pålla. Nu mer (efter sommaren) har hon svårt för att trava på ett...
Svar
12
· Visningar
1 255
Senast: chrysler
·
K
Körning Jag läste en bok om körning och blev lite förvånad när det stod att "den som har en töm i varje hand har inte på en kuskbock att göra"...
2
Svar
24
· Visningar
2 100

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka