JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyr
Trådstartare
Trådstartare
Real_Life
Startdatum
Startdatum
7 Nov 2004
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
711
Citerar fråh stallbacken:
Vad är lössvans då? Typ som löshår? Eller är det en oflätad svans?
Sv: Va, jag fattar inte!
det är "typ löshår" som avses. annars skulle ju i princip alla som tävlar dressyr vara uteslutna eftersom nästan alla har "utsläppt" svans på sina hästar på tävling........
Finns en sida på internet som säljer såna typ svansar till hästar
Skulle behöva en lössvans till min häst
. Fast den börjar bli lite bättre faktist.
Dressyr
Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och...
2
3
4
Western
Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Träning
Utbruten diskussion från forumet Dressyr, om hur hästens ansiktsuttryck och fysiska reaktioner kan se ut under träning/ansträngning...
4
5
6
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Sytråden del 4
Fritid Vet inte om jag vågat chansa utan att göra ett prov innan. Rörelsevidd behövs ju, men jag har ingen erfarenhet av skjortor.
Trott
6 minuter sedan
Svar: 1 499
Visningar: 81 622
Allmänt
Dyrka upp lås?
Hemmet Jag har samma problem med en dörr i ett skåp med tre dörrar...
De andra två var olåsta när jag fick skåpet.
Jag fick låna dyrk-knippen...
Keb71
7 minuter sedan
Secret Easterbunny 2025
Tjatter Påskhare - busigt bukebarn
Fjordfrälst -> Blyger
lil-sis-> AbCdE
Nixehen - Blacksmithfarm
Halcyon -> Nixehen
gul_zebra -> WS6
Silver...
Wingates
12 minuter sedan
Tandproblem på båda katterna
Katthälsa Enligt lag är du skyldig att se till att katterna får den vård de behöver, men även moraliskt. Om du inte vill lägga de pengarna så ser...
Mia_R
15 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 41
Katt
Färskfoder valp
Övr. Hund Tack! Lägre än övriga märken åtminstone 😊
Annat
Idag kl 07:25
Svar: 2
Visningar: 171
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Vi har kört totalt två kläck nu. Första omgången gav 5 kycklingar som nu flyttat ut till en mindre del i hönshuset. De är från våra egna...
Ajda
Idag kl 07:23
Svar: 1 931
Visningar: 185 864
Djur