Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst I senaste Islandshästen ges infot att de utländska registreringsbevisen eller passen ska skickas in för att hästen ska få ett svenskt...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Korven
·
Fälttävlan Är det nån som vet vart ja kan hitta resultat från årets ponny Sm i fälttävlan? Även deras totala straffpoäng? Skulle vara kul att se! :d
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Nelle
·
J
Trav Hejsan! Är det någon här som vet vad det finns för travstall i närheten av högskolor. särskilt vid huddinge, sundsvall, göteborg...
Svar
13
· Visningar
2 221
Senast: babsan
·
R
Fälttävlan Det enda man behöver som man inte behöver på hopp och dressyrtävlingar är väl fälttävlanskortet? Ska ponnyn ha benskydd runt om +...
Svar
8
· Visningar
1 155
Senast: evasarius
·
T
Trav I ett av V75 loppen idag körde U*tersteiner Jr mot en häst som tränas av hans arbetsgivare. Är det bara jag som fått för mig att man...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: solros
·
Western Vet inte om det hör hemma här eller mer på utrustning, men jag undrar om det blir som en bosal om man knyter ett rep på undre ringen av...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Totola
·
M
Körning För er som inte vet det så har sverige nyligen vunnit inofficiella Vm i par för kallblod. Hästarna och kusken kommer från Jämtland och...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: mathil
·
E
Dressyr Jag tänkte börja å spåna lite på min kür. Undrar om någon vet bra internetsida där man kan ladda ner musik? Vet att Kaza har mkt virus...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: pampen
·
Trav Vi ska göra ett arbete om travsporten i skolan, och det skulle vara kul om man kunde få lite "hjälp/tips" eller liknande härifrån.. :)...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Vita_N_6520
·
H
Hoppning Har en enkel fråga... Får man med B-ponny tävla i klassen för C-ponny med ryttare över 13? Dvs om man är för gammal att tävla sin...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: mycket_irriterad
·
S
Hoppning Idag red jag till ridskolan för att rida i padocken och träna lite cavaletti,hade lagt ut en ynka bom och min häst vägrade gå över han...
Svar
7
· Visningar
986
Senast: Diabetikern
·
Trav tittade precis in på startlistan till Breeders Crown finalen, Spring Ray är struken!!! :eek: :eek: Nån som hört varför???
Svar
3
· Visningar
755
Senast: PiperGarden
·
G
Fälttävlan Jag är inte så inne på själva tävlandet av fälttävlan, men nu när jag skaffat ny häst så har jag funderat en del på att börja satsa lite...
Svar
6
· Visningar
1 470
Senast: Gisburne
·
P
Trav Vår plutt vann på Valla i kväll! Var bara tvungen att skriva det. Tjohoo! Förlåt - är bara så GLAD!!! :rofl: Detta leder till min...
Svar
19
· Visningar
1 048
Senast: I.T.
·
2
Islandshäst Hej på er ! min ena isläning är helt hopplös att lasta har inte haft honom så länge, jag skulle vilja börja kursa med honom men det går...
Svar
16
· Visningar
1 643
Senast: 2 isisar
·
Dressyr Jag har aldrig varit ute och tävlat. Men har nu börjat snegla på att starta en LC men min lilla tossa. Som ni kanske förstår har varken...
Svar
18
· Visningar
2 750
Senast: megasus
·
P
Dressyr Hur är det, måste jag knoppa min hårömma hopp-pålle som skall gå lokaldressyr? Och måste jag rida med schabrak? (har en snygg...
Svar
10
· Visningar
1 236
Senast: -Stella-
·
M
Fälttävlan På tal om Breeders... Hur förbereder ni era unghästar för Breeders för 4-åringar? När börjar ni introducera dem för terränghinder, åker...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: Midnatt
·
P
Körning till Årets skånska idrottsprestation. Rösta på: http://www.idrottsgala.nu/ De behöver lite uppmärksamhet!! :bump:
Svar
1
· Visningar
731
Senast: pemma
·
L
Hoppning Läste (i DN) att delar av ett positivt dopingprov blivit stulet. Det blir verkligen konstigt med placeringar som ändras i efterhand...
Svar
13
· Visningar
1 147
Senast: solros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama