Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Distans hittade en länk för flera år sedan här inne på distans forumet till en sida me trän som gjordes om till grimmor, de var nog i plast...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: Tomaten
·
D
Trav Hej på er! Storebror till min lilla fölis som kommer i maj har nu fyra segrar & en andraplats på de senaste fem starterna - hoppas det...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: ghost
·
Trav Vad har ni för erfarenheter av det? Funderar nämligen att testa det på min hetsporre, han funkar alldeles utmärkt bettlöst vid ridning...
Svar
9
· Visningar
4 808
Senast: PiperGarden
·
K
Hoppning Ska tävla lokalhoppning på lördag.. Och n har jag sett startlistorna och fattar inte ett dryfft av dem.. ska vara med i två klasser och...
Svar
8
· Visningar
908
Senast: karatefisken
·
Övr. Grenar vann igår!:D äntligen börjar det gå bättre!! tesi ska rida hoonom iamatörlöpet troligen nästa gång elelr den efter..akta er, för då...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: enjes
·
Trav Min pålla är otroligt fin i munnen när jag rider henne och blir verkligen störd om man tar aldrig så lite i munnen på henne. Vid...
Svar
19
· Visningar
1 764
Senast: jari
·
L
Trav för att träna upp mer ryggmuskler p dem, vad gör ni? vet ju att backträning är bra och att köra på ett gärde med högt gräs är oxå bra...
Svar
10
· Visningar
1 754
Senast: Sablar22
·
Körning Finns säkert flera trådar om detta, men jag chansar på att slänga in en till. Jag har ett par risselslädar i körbart skick, samt en...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: alisson
·
Hoppning Jag har skaffat mig en unghäst på 2,5 år. Hon är enligt säljaren löshoppad ca 8 gånger på et bra vis. Undrar om fördelarna med att...
Svar
7
· Visningar
1 440
Senast: _Peplis_
·
  • Omröstning Omröstning
Islandshäst Hur bor islandshästarna i "ditt" stall under vintern? Välj det allternativ som stämmer bäst.
Svar
16
· Visningar
1 694
Senast: Mampas
·
Western Jag kommer att använda hästen till skogsridning & rider bara engelsk ridning. Ska jag fråga någonting som kan vara bra att veta? Vad jag...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: Tussemaja
·
Hoppning Tja!! Nu är det dags för mig o min nordsvensk att vis oss på tävlingsbanorna igen, har haft en seg period. Jag skulle gärna vilja ha...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Lycanthrope
·
A
Körning Hej! jag har sedan några månader tillbaka ett ardennersto. Hon är jättesnäll och go och pigg. Bar på alla sätt. Mitt prblem är dock att...
Svar
6
· Visningar
875
Senast: knoppan
·
N
Hoppning Hej! Jag är en aning hopprädd och jag undrar hur jag ska kunna "bota" det! Jag blir nämligen osäker redan på 50/60 cm. Både jag och min...
2
Svar
38
· Visningar
2 661
Senast: hoppla
·
Körning NU har jag fått tag i draglinor i tillräcklig längd och ska börja använda dom snarast. Problemet är att min vagn GIVETVIS inte har...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Nora
·
S
Övr. Grenar Jag undrar om någon kan hjälpa mig. Behöver nämligen hjälp med vart jag kan hitta utrustning till en liten shettis och dess ryttare...
Svar
2
· Visningar
1 349
Senast: enjes
·
H
Islandshäst Jag har en liten undran... Vet inte om just min fråga tagits upp, ursäkta isåfall. Vi har en ung kille på 4 år som bara är lite...
Svar
12
· Visningar
1 308
Senast: sante
·
I
Trav Har inte kvalat in nån häst i monté än, och nu har jag en liten grej jag är lite osäker på... Är det nån vägning innan kvalet? Har för...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: I.T.
·
Svar
37
· Visningar
2 838
Senast: Pyramus
·
J
Hoppning Har problem med min 6 åring, försöker lära honom gå över bommar men går han själv över hoppar han, går jag före går han fint. hur kan...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Emma006
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama