Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav Hej ! Har en bekant som köpt ett kallblod som gick premielopp som 2-åring år 2000. Inte för att det har någon betydelse men jag är...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: Montéryttare
·
Dressyr Från och med vilken klass har man hatt istället för hjäm?
Svar
4
· Visningar
915
Senast: Ylva
·
I
Övr. Grenar Jag undrar vem inom förbundet som är bäst att vända sig till när det gäller hanikapporganisationens hästar? detta är ingen annons i sig...
Svar
12
· Visningar
1 835
Senast: moschan
·
S
Hoppning \"sockerbitar\" var kan man köpa? utrustning-ML-2028207-ML-
Svar
6
· Visningar
4 203
Senast: BeastieBabe
·
T
Trav Hej! Undrar vad det kostar att ta amatör licens? Och var kan man ta det?? Mvh Therese
Svar
2
· Visningar
1 972
Senast: I.T.
·
F
Hoppning ja så nu undrar jag hur högt ni har hoppat barbacka? skriv gärna om de var en häst eller ponny också. jag har hoppat 90 med min c-ponny
2
Svar
31
· Visningar
2 063
Senast: Nalle_Björnen
·
A
Western Med risk för att få alla att tro att jag e väldigt inteligensbefriad så frågar jag lite försynt... äm... Alltså Sporrremmarna på...
Svar
5
· Visningar
1 131
Senast: Lina_Zacha
·
S
Western imorgon? Hörde precis att det är över 40 anmälda :) Jag och gamling ska dit ;)
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Lenita
·
D
Distans Ge mig massor av bilder på er och era hästar i tävlingsmundering :D Saaaaknar redan sommaren vill jag lova!
Svar
5
· Visningar
1 104
Senast: Noteca
·
Trav Lite dåligt med nya trådar här.. :smirk: Jag undrar varför just du har just en travhäst? Och vad du har den till.. Om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 583
Senast: lei
·
Trav Jag har letat i flera månaer efter en hygglig träningsvagn typ nissevagnen och en sulky för banträning. Sulky finns till bra priser (...
Svar
16
· Visningar
3 039
Senast: martha
·
Western i skinn, var kan man hitta det? Gärna bruna det verkar vara det största problemet, har bara hittat svarta el. så 2 färgade bruna o...
Svar
2
· Visningar
1 133
Trav I dagens Travronden var det två bilder på Insert Gede, en med EA i vagnen. På den bilden har hästen två nosgrimmor på sig. Den ena ser...
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: anhe
·
Trav :D Lopp 1 på Jägers, fattar ingenting av resultatlistan. Varför står det UT på två av hästarna??? :confused:
Svar
3
· Visningar
814
I
Övr. Grenar Kan någon hjälpa mig med en liten fråga jag har! Behöver vikter till min blyvojlock, men jag vet inte vart jag får tag på det! Någon...
Svar
4
· Visningar
2 158
·
J
Trav Förut tyckte jag att det här med Lunch V5 var toppen. en hel V5:a på en lunchrast... Men nu när jag varit med och startat 2 ggr på...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: solros
·
I
Trav Någon som vet vart man kan få tag på blyvikter??? Måste ha det för att komma upp i rätt vikt då jag ska rida monté.... Vet inte...
Svar
7
· Visningar
1 983
·
P
Trav Min travare har problem att hitta rytmen när vi kör ensamma på banan. Skärper till sig när han har någon som drar upp tempot. Han går...
Svar
10
· Visningar
2 197
Senast: peak
·
B
Trav Jag går licenskurs för monté just nu och har börjat fundera på dressen... Har hört att det finns speciella montéjackor och undrar om ni...
Svar
5
· Visningar
1 333
Senast: EVA
·
D
Trav Någon som vet var man kan köpa dessa sulkys? vad ligger dom på för pris osv. provkörde en sådan och den var underbar!
Svar
4
· Visningar
841
Senast: jari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama