Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Islandshäst Är det någon här som provat Back On Tracks täcke, eller inlägg för ryggen, på sin islandshäst? Tänkte bara eftersom det är rätt många...
Svar
19
· Visningar
2 315
Senast: tottenham
·
Islandshäst Det går en bil från Stockholm, min dåra bá, med platser kvar i. Blir vi många så får vi ta Wolfgang, den berömda bussen. Så det är...
Svar
9
· Visningar
1 384
Senast: Båbbe
·
R
Dressyr Eller..? Och nedsittning i mellantraven va?
Svar
1
· Visningar
774
Trav ......har båda gått med slagrem ett längre tag. Hilda har väl nästan alltid gjort det. Nu senast gick Hilda utan, och Pine Dust har gått...
2
Svar
30
· Visningar
2 368
Senast: ghost
·
L
Trav ska göra en uppsats om travsporten i sverige.. men vet ni nån sida där jag hittar fakta om travsporten och hur den började m.m? hur...
Svar
2
· Visningar
2 723
Senast: nilema
·
Trav jahaa!! då var det dags för wången, min klass å våra hästar att packa för att åka till globen!! snacka om att det ska bli kul...
Svar
12
· Visningar
1 041
Senast: Nominous
·
Dressyr Okej, jag kan ingenting om tävlingar :p Vad heter all olika steg och vad ingår det i dom?
Svar
1
· Visningar
837
P
Övr. Grenar god afton, om utifall att, så kanske jag måste på en fältresa, och den är tänkt då ha stopp i Newcastle och Edinburgh. Då undrar...
Svar
1
· Visningar
895
Senast: PAC
·
V
Islandshäst Har någon provat den?? Skulle vara intressant att veta lite i så fall...och så "standardfrågan" :D Bomvidderna i grader??!! Marie
Svar
8
· Visningar
2 925
Senast: Vikingur92
·
Z
Övr. Grenar Var kan man köpa sådana? Och ungefär hur mycket kostar det? Tacksam för svar! ^^ :bow: Mvh / Zadena
Svar
3
· Visningar
1 127
S
Islandshäst Hej! Om en häst( islänning) är het, tycker ni då att de ska ridas mer regelbundet??
Svar
15
· Visningar
1 666
Senast: Boj
·
S
Western Så... i Tyskland har man börja ut en viss form på hästen, vilken? Och i vilka/vilken gren Vad tycker ni om det? Om Ni nu visste om...
2
Svar
24
· Visningar
2 357
Senast: Oledoledoff
·
P
Hoppning till Skånska idrottsgalans bästa idrottsprestation. Rösta på: http://www.idrottsgala.nu/ Även Enbets-laget i körning som tog VM-guld...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: pemma
·
P
Dressyr Viist, jag är lite tidig :smirk: men jag och hästen har inte tävlat förr och jag tänkte lösa ryttarlicens from januari. Tanken är att...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Darbhanga
·
Hoppning Hej! På många proppar i hoppning kan man se att det breve en klass står tex (520+0) eller nåt.. Vad betyder det?? Har kommit fram till...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Etoile
·
P
Fälttävlan Uselt att de inte visar on-line! Eller åtminstone kan de skynda sig att lägga ut resultaten. Klockan är strax halv sju och siste...
2
Svar
39
· Visningar
2 792
Senast: aicha
·
Dressyr Hur rider man en korrekt ökad skritt? Har ridit de flera gånger men bara låtit hästen länga ut halsen å ökat på steglängden...
Svar
1
· Visningar
1 307
K
Hoppning ...under intervjun i början av TV-sändningarna i helgen? Någon som kan återberätta lite kort? Såg reprisen igår, men pojken fipplade med...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 084
Senast: Breccia_
·
P
Western Finns det någon som har filmat denna tävling? Jag hade ingen möjlighet att vara där, men skulle nu vilja se ändå. Försöker lära mig hur...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Intejag
·
L
Hoppning Jag undrar om det är några hoppryttare som tävlar ponny? som har en ponny som de utbildat själv? kanske till att tävla la-msv? isåfall...
Svar
7
· Visningar
913
Senast: Splittan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix