Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Trav http://www.travpunkten.com/nyhet.asp?ID=697 R.I.P
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: Zuzzi
·
Hoppning Rolf-Göran Bengtsson och McKinley (stavning?) vann världscupen i Helsingfors idag!!! Tjohooo!!
Svar
17
· Visningar
1 043
Senast: strumpan
·
Z
Dressyr Jo, det är såhär att jag ska tävla klubbtävling i dressyr på söndag, Lätt B:1. Det är första gången jag rider just Lätt B:1 så jag har...
Svar
11
· Visningar
6 432
Senast: Magnum
·
R
Körning En liten undran från en som inte tävlat körning ännu! Vad säger reglementet om spårbredd på en shettisvagn? Är det samma för...
Svar
10
· Visningar
1 678
Senast: Nora
·
Trav Detta är ett medel som det talas mkt om just nu och jag hoppas att det är ok med moderatorn att vi pratar om det här för det jag är...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 972
Senast: Litteflax
·
B
Dressyr Har nu tävlat 3 ggr och hästen är jättespänd(LB).Allt man lagt ner jobb på är som bortblåst när vi kommer in på banan.Jag har till och...
Svar
14
· Visningar
1 776
Trav Kolla in "nya" travsport.se Utökat info'n kring sök sportinfo. nu kan man få se tempona 500 & 1000m, vilka som strykits i loppet (och...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: snurpe
·
Trav Jag är ganska säker på att man inte får fråga namnge tränare här, och tänkte försöka fråga om hjälp ändå. Jag har absolut inte tänkt...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: snurpe
·
G
Dressyr Varför lindar man och sätter boots på sin dressyrhäst när det är dags för prisutdelning? Såg massa bilder i senaste Ridsport där flera...
Svar
14
· Visningar
1 754
Senast: Galadriel
·
E
Hoppning tjena. tänkte bara fråga hur ni lägger upp er träning? Ni som är ute och tävlar, ni rider antagligen inte bara i skogen på vardagarna...
2
Svar
21
· Visningar
2 276
Senast: busungeN
·
Trav Följande går att läsa i programmet till morgondagens tävlingar. "Barfotainfo från samtliga tränare! Från och med den 18:e oktober...
Svar
7
· Visningar
1 271
Senast: solros
·
Dressyr Nu har jag äntligen "genomlidit" en dressyrtävling med min hopphäst... han var pigg och spänd och när vi kom in på banan stannade han...
Svar
8
· Visningar
1 029
Senast: ScissorHands
·
V
Western Tycker det är konstigt att ingen skrivit något om RM. :confused: Var i alla fall där och undrar hur man kan lägga ett RM på ett...
Svar
13
· Visningar
1 349
Senast: _*_
·
J
Western Någon som vet hur det gått?? Jessica
Svar
1
· Visningar
814
Senast: _*_
·
M
Trav nu är vintern snart här och tävlingarna börjar ta slut. Min ponny ska nu efter en jättebra säsong :love: vila. Hur länge vilar era...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: *Maria*
·
A
Dressyr Vad anses som godkänt i poäng för lc:2 lb:1 Någon som vet?
Svar
3
· Visningar
1 084
Dressyr Hej! Jag är fullt medveten om att man inte får rida med spö på dressyrtävling ;) men visst får man ha det med in på banan så länge man...
Svar
16
· Visningar
1 259
Senast: barracuda
·
H
Western vilka var där??
Svar
3
· Visningar
922
Senast: Egonson
·
E
Western Vilka ska dit, tävla eller som publik? Jag ska dit som hästskötare/publik :banana:
2
Svar
26
· Visningar
2 289
Senast: malumbub
·
O
Western ...snygga showgrejer som är westerninspirerade? Typ hårspänne, snygga damskjortor, västar etc. Maila gärna om lämpligt företag. Jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 143
Senast: Annica Ahlfeldt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix