Harvest Festival

Sv: Harvest Festival

Fux med bläs, vvf och vvb....du vet en sån där riktigt rödorange fuxfärg som nästan alltid blänker, även om hästen är dammig eller har vinterpäls.
Lagomt kraftig av den lite äldre typen.... :love:

Har lite svårt att lägga in foton eftersom jag inte har nån hemsida men om du PM'ar din mailadress så kan jag maila några foton.... :D

/Carina :eek:

Nej, svettats var nog det minsta man kan säga att jag gjorde :smirk: Snarare så gick jag omkring och frös hela dagen.
Bytte kläder helt innan jag gick och sov.
Då återstår bara att antingen var jag sjuk, väldigt frusen, eller så var det något fel på hotellet :D eller mera troligt min sovsäck..
Dålig blodcirkulation?

Jag har ingen aning, frös som hundan gjorde jag iaf!

Såg du nåt av min lilla skötpålle? :p
(Halter 2 yr old geldings och Youth showmanship)

Álin skrev:
Nej, svettats var nog det minsta man kan säga att jag gjorde :smirk: Snarare så gick jag omkring och frös hela dagen.
Bytte kläder helt innan jag gick och sov.
Då återstår bara att antingen var jag sjuk, väldigt frusen, eller så var det något fel på hotellet :D eller mera troligt min sovsäck..
Dålig blodcirkulation?

Jag har ingen aning, frös som hundan gjorde jag iaf!

Såg du nåt av min lilla skötpålle? :p
(Halter 2 yr old geldings och Youth showmanship)

Du kanske fick så dålig cirkulation av att du frös hela tiden? (En ond cirkel/spiral det där...)

Jag såg en hel del halter-klasser...så jag kanske såg hästen... Hmmm... (Ekipagenummer?)

Lenita skrev:
Fux med bläs, vvf och vvb....du vet en sån där riktigt rödorange fuxfärg som nästan alltid blänker, även om hästen är dammig eller har vinterpäls.

:love:

Gå in på min profil, så borde du se min mailadress där! Tar gärna emot bilder! OBS!!! Har hotmail, så de får inte vara stora!

...Malumbub...

Oki doki....ska försöka skicka under helgen, hiner inte med sånt från jobbet....då kan min schäfer bli tyken... :angel: :D

/Carina :eek:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Mitt under en pågående dressyrtävling på Muskö galopperade en älg in på banan. I ett videoklipp hörs hur panik bryter ut i publiken. –...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 278
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kultur Är det någon mer bukefalist som ska på festivalen i helgen? Vilka band ser ni mest fram emot? Är det första året eller har ni varit här...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Mirre
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
595
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Banta/slimma ner shettis?
  • Evolve