Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Min lilla ponny ska gå rikskvalitetsbedömning till helgen och jag ska köra honom där. Min klädsel ska vara "som vid körtävling", men VAD...
Svar
11
· Visningar
1 470
Senast: ameo
·
Trav är det bara att kontakta sin närmaste travbana? vet att Axevalla har ungdomstrav (kurser). Måste man ha egen ponny? finns det många...
Svar
9
· Visningar
1 371
Senast: ameo
·
M
Körning Har en 1,5 årig shettis som jag planerar köra in så småningom.... men när undrar jag lite?? Min tanke är när han är 3 år ca....? är...
Svar
3
· Visningar
932
Hoppning Blir snart helt galen, har letat på internet om måtten på löshoppningsbana. Ska va måtten på ett ridhus som e 20*40 meter. Nån som...
Svar
10
· Visningar
2 147
Senast: Dilli_Blue
·
Fälttävlan Om det är 4 startande i en klass (Ponny, Lätt, kat C), stämmer det att det bara är en placerad då? Hur är det med antal placerade i DM...
Svar
4
· Visningar
1 625
Senast: cissan
·
A
Western Hallu hallu.. Har nyligen gett mig in på WR och har nu en fråga med risk för att verka helt inteligens befriad, men ändå... :D Är...
Svar
11
· Visningar
1 257
Senast: cowboy
·
K
Islandshäst http://w1.970.telia.com/~u97007158/Isljud/sound/ridum.mp3 :banana:
2
Svar
24
· Visningar
6 240
Senast: snusmumrik
·
M
Dressyr Vill veta detta en gång för alla.. om det är så att st georg är= msvA? Eller kommer st georg mellan msv A och intermediere? Hoppas...
Svar
6
· Visningar
4 573
Senast: Saigon
·
Trav Jag har massor med frågor, hoppas att ni kan svara..... Hur tränar man en häst som bara är startad ett par gånger och bara har gått...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: peak
·
Hoppning Har ni någon maxgräns i avstånd (antal mil) för att åka till tävling? vad är den? Åker ni längre till tävlingar m högre status (säger...
Svar
15
· Visningar
1 376
Senast: Emma006
·
Hoppning Jag vet att det finns en tråd om detta redan. Men jag är så trög och nu sitter jag och ska göra en internetanmälan (sista anmälningsdag...
Svar
4
· Visningar
1 675
Senast: Ylva
·
Svar
2
· Visningar
849
1
Hoppning Hej behöver hjälp med bett, har köpt en 6 åring och har problem att hitta ett bett i hoppningen framförallt. Han har jättelätt för att...
2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: 12345
·
T
Dressyr nu är jag förvirrad!!! :confused: vad krävs för att man ska får starta La:5 och fei´s inledande på nationell tävling??? vissa säger...
Svar
4
· Visningar
929
Trav Den gamla tråden var lång och det kan inte bara vara jag som har dator som får tuppjuck när det är jättelånga trådar... Ialla fall...
Svar
17
· Visningar
1 079
Z
Hoppning Är bara nyfiken på hur det gick för svenskarna?? Missade nämligen det som sändes på TV tyvärr! //Z
Svar
11
· Visningar
896
Senast: roslagen
·
Övr. Grenar HEj! Jag har ett anglosto efter den ej godkända fullblodshingsten Grand fils. Jag hittede lite uppgifter på honom en gång. Han dog för...
Svar
10
· Visningar
1 055
Senast: shady
·
Körning Efter sju svåra år och många om och men har vagnen blivit lagad och hästens körkunskaper uppfräschade :bump: så nu ska här köras för...
Svar
10
· Visningar
1 080
Senast: Rea
·
Hoppning Hjälp! Min häst har börjat stoppa på oxer men rättuppstående går super. Nu har ju jag oxå blivit rädd för att hoppa dessa. Va ska jag...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: roslagen
·
B
  • Låst
Dressyr Pris på Dressyrhäst - 6 år Flera här verkar ha bra koll på hästmarknaden och jag undrar nu över pris på ev ny häst. I vilken...
Svar
1
· Visningar
1 539
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama