Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Övr. Grenar vart vänder man sig om man ej har hållt på med det innan...ej hästen heller. Träning...info osv...måste man åka t gbg el.skåne?? finns...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: jockey_86
·
L
Dressyr Får man tävla 5-åriga hästar i medelsvår? En "bekant" till mig har startat sitt sto 2 gånger i medelsvår. Trodde inte man fick göra det...
Svar
2
· Visningar
1 058
Senast: lakrits
·
H
Islandshäst Jag har 2 unghästar som jag ev tänkt ext bedöma nästa vår då dessa blir 3 år. Visst är det så att de behöver ha minst 115 i BLUP...
Svar
1
· Visningar
1 040
Senast: Freyr
·
L
Western Hej. har bara en fråga som kanske är lite väl simpel? Men folk som rider western, dom har inte några speciella ridsätt va? dom rider...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: Druvan
·
Hoppning Någon som vet om någon VM-ryttares Hemsida? Alltså någon utländsk..förutom de som står med på Ridsport.se´s hemsida?
Svar
4
· Visningar
802
Senast: _HANNI_
·
M
Körning ... eller egentligen inte. Jag har testat körning innan och tyckte att det var kul, men pga dåligt skolschema så var jag tvungen att...
Svar
13
· Visningar
955
Senast: misan
·
Trav Nu är Dannerobanan stängd pga influensa som verkar ha tagit rejäl fart. Att inte travfolket kan inse att man kan vaccinera utan tvång. PL
2 3
Svar
44
· Visningar
3 554
Senast: Bodbäckspålle
·
F
Distans Jag är anmäld till clinicen med Staffan Strandberg och ta med mig min häst dit för exteriörbedöming! :) Är det någon mer som ska dit...
Svar
13
· Visningar
1 615
Senast: neywaz
·
F
Trav min sköthäst galopperar när jag klör honom! en shettis osm jag troligen ska tävla till våren i ponnytrav ! hur ska jag vänja av honom...
Svar
14
· Visningar
1 238
Senast: ft_lover
·
Trav Nu e jag aktiv travhästägare igen till en 3 årig hingst efter Tap in.Han står dock kvar i proffsträning då vi är några stycken på honom...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: lsz
·
L
Distans Våra hästar sliter sina skor (eller rättare sagt sömmen )så fruktansvärt fort. Vi har nu gjort så att vi har skott om de ca 1 vecka...
Svar
14
· Visningar
1 981
Senast: Macken22
·
Islandshäst Finns det isländska motsvarigheter till följande figurer? Törnrosa Snövit Prinsessan på ärten Pocahontas kommer ni på fler så...
Svar
7
· Visningar
1 788
Senast: Lorelie
·
S
Western Ska skaffa en ny sadel åt pollen...funderar starkt på att ev. vara så fräck att prova ut en som passar här hemma och beställa sen från...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: Bill
·
M
Western Nu ska jag snurra till det lite igen :p Jag kollar lite efter en westernsadel, men är osäker på bomvidden. Jag har provat en...
2
Svar
35
· Visningar
5 215
Senast: Bill
·
T
Körning Har köpt en häst som stått stilla en längre tid (2 år!) och nu vill jag komma igång med körningen igen. Vilket är bästa sättet att sätta...
Svar
7
· Visningar
1 119
Senast: Welsh
·
P
Hoppning har just kommit hem från veckans häftigaste tävling. Alla ryttarna var där, det var härligt att slippa se dem på tv. Peter Ericsson...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: Pooky
·
G
Svar
1
· Visningar
942
Senast: _*_
·
D
Övr. Grenar Hej! Har haft Fribromyalgi under många år och nu när jag fått ny medicinering så kan jag börja rida igen. Har inte ridit på många år...
Svar
6
· Visningar
1 703
Senast: ensam mamma
·
Dressyr Jag är väldigt sugen på att börja lite smått med min S:t George kür.(Yr ryttare) Om det är någon som gjort en kür här, hur gick ni till...
Svar
6
· Visningar
3 831
Senast: marti130
·
Trav Till kval loppen, finns varken på ATG eller Travsport.se? Eller någon annanstans? Eller? :mad: Vill ju kika på dem... :smirk: :cry:
Svar
8
· Visningar
1 444
Senast: solros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix