Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Western Vet hur det gick för Söderqvistarna och Hi Tech Razzmatazz, men hur gick det för övriga. - Jessica - :smirk:
Svar
1
· Visningar
933
Senast: monke
·
Körning Ni som har hemgjorda rockards till shettis, vad har använts till skaklarna tex? Vilken dimension på virket/rören? Sambon skall bygga en...
Svar
1
· Visningar
948
R
Körning Som en del av er vet har jag en shettis so jag kör lite för "privat" bruk med eller vad man ska kalla de. Har funderat på att kanske...
Svar
8
· Visningar
1 200
Senast: Midlingur
·
M
Övr. Grenar Jag har sutit på ridsportsförbundets sida och försökt att hitta "klasserna" för hur handikappad man får/kan vara för att falla in i de...
Svar
11
· Visningar
1 979
Senast: Chappe
·
R
Övr. Grenar :cool: Jag är ny här på bukefalos! Är det nån här som är intresserad av tornerspel? Jag rider själv tornerspel på mitt svarta halvblod.
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 113
Senast: vilse
·
Western visst är det så att man på d-tävling inte behöver vara med i någon klubb? Och att man inte behöver westernutrustning vet jag, men får...
Svar
5
· Visningar
1 081
Senast: Lenita
·
L
Hoppning Jag har för mig att jag har hört att man kan tävla i löshoppning! Stämmer det? Isåfall hur går det till, regler osv? TAck :bump:
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Lolydodia
·
C
Trav Hejsan Jag har precis fått min första häst som jag ska träna helt ensam och nu bubblar det upp en massa frågor som jag inte tänkt på...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: Just_A_Lady
·
S
Hoppning Jag skulle vilja se lite bilder på titthinder som ni har tränat över. Åkte förbi på väg ut mot Vaxholm igår och då fanns det något som...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Malaun
·
P
Dressyr Vilket tycker ni är snyggast? Att man som kille rider med hatt eller kubb i msv. I Tyskland är det vanligt med kubb men tydligen inte i...
Svar
7
· Visningar
1 291
Senast: skyfall
·
L
Trav har tänkt på en sak väldigt länge nu, när man kör häst så om de pullar så håller man ju ihop dem,.. men när man rider då ska man ju vara...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: anhe
·
R
Körning Hej! Nu står jag i det läge där jag snart har fått ihop ett minishettispar och börjar fundera på vagn. Jag vill ha en maratonvagn, men...
Svar
5
· Visningar
1 477
Senast: Kirsa
·
J
Hoppning Hejsan! Vad finns det för olika hinder typer? Finns det någon bra bok med dom eller någon bra internet sida? Hoppas på svar! :)
Svar
2
· Visningar
2 552
Senast: Asterix
·
Övr. Grenar Buffé, mingel, disco... Kostar det nåt? Ska man ha anmält sig innan? Någon åldersgräns? fort fort fort ;)
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: Seabaz
·
B
Dressyr Hej! Jag undrar om någon kan svara mig på denna fråga? Har nu under hösten åkt lite på dressyr med min 9 åriga dotter och hennes 4 åriga...
Svar
12
· Visningar
2 598
Senast: dressyrtinna
·
Trav Nu får vi hålla tummarna fär Isz'es hästar idag när dom skall säljas på auktionen... :bump: Igår var det ju grymt dåliga priser på...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 725
Hoppning När börjar VM kvalen i hoppning? kommer de att visas på TV? Jag har inte så stor koll på något just nu! Någon snäll som vet... :love:
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: klockan
·
Western var kan man hitta showkläder på nätet?
2
Svar
39
· Visningar
5 613
Senast: Betty
·
Trav Nu äntligen fick han utdelning på sin fina form...Ajax gick o vann Hästägarkannan på Skellefteå igår :bow: :bow: jag sålde honom...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: stally
·
Islandshäst Tänker skriva ner 2 scenarion. Jag skulle vilja ha svar på om något utav detta är djurplågeri. Två hästar går i en hage med lite...
Svar
7
· Visningar
1 577
Senast: sambaengi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama