Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Western hejsan jag har en liten undran bara... är det någon som vet var man kan få tag på stora westernbett, min tjej har 16,5 på vanligt...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: bubblan
·
Western Min häst får skavsår av sadelgjorden på vänster sida. Jag har en bred filtgjord. Är det bättre att använda en strängad gjord? Eller...
Svar
10
· Visningar
1 277
Senast: Tussemaja
·
Distans vad är det för regler som gäller på ett pp? får man rida barfota då? vart hittar man dom? åldersgräns på häst? :bump:
Svar
2
· Visningar
1 150
Senast: norpan
·
C
Distans Får jag tävla med sånna istället för järnskor? Fick höra att man inte fick det, vill dubbelkolla med er också.
Svar
7
· Visningar
1 083
Senast: Snobben
·
A
Western Lätt, svårt? Komentarer tack... :D
Svar
7
· Visningar
1 304
Senast: ottopotto
·
Islandshäst Det står om "internet" och Eksemlistan. Bl.a. så står det att det inte räcker med rykten om att en hingst har eksem, utan att det måste...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 866
Senast: sambaengi
·
Dressyr Någon som har koll på vad dessa tyska/hollänska klasser motsvarar? L/1 L/2 M/1 M/2 Z/1 Tacksam för svar!
Svar
11
· Visningar
4 718
Senast: Hannely
·
F
Trav nån som har ett bra kommando flr att få en envis shettis att börja trava direkt . är det "ss" man använder elr är det nått jag...
Svar
3
· Visningar
1 095
Senast: lila
·
Trav Hur går provloppen till på era banor? Har hört att det tillämpas en "Master-metod" på Bergsåker. Det innebär att man inte får köra om...
2
Svar
23
· Visningar
2 357
Senast: Ina79
·
F
Islandshäst Jag har nu kommit så långt med min unghäst att han kan trava hyffsat långa sträckor och även galoppera uppför någon liten backe.. Han...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: freyja
·
P
Western hej! jag såg en otroligt vacker Tinker-valack. Jag undrar om det finns tinker hästar som tävlar wwstern i hög nivå! ( borde kanske satt...
Svar
5
· Visningar
1 254
Senast: Seabaz
·
Islandshäst Jag har besökt både islandshästtävlingar och fälttävlan i sommar och märker tyvärr vanligt hästvett är en bristvara hos många som...
2
Svar
25
· Visningar
2 707
Senast: sambaengi
·
M
Hoppning jag har en fråga a.n.g uppklassning för stor häst... jag har ridit Lb två gånger på lokala tävlingar och blivit placerad bägge...
Svar
9
· Visningar
1 146
Senast: Lillo
·
N
Hoppning Är säkerhetsväst obligatorisk när man tävlar hoppning..? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 010
Senast: Lillo
·
Distans hur vanligt är det? borde ju passa utmärkt i lättare klasser?
Svar
1
· Visningar
1 218
Senast: mahlmt
·
F
Dressyr hur mycket är max poängen i lb:1 i dressyren?.. och vad bör man ha för att de ska vara någorlunda bra?
2
Svar
21
· Visningar
2 620
Senast: break_a_leg
·
Övr. Grenar kOm igen nu! handikapplaget kanbehöva lite positivt nytillskott..Hade Babyn varit äldre än han är (blev 3 i april) så hade jag åkt...
Svar
6
· Visningar
1 734
Senast: busfro
·
C
Trav Kan man det? Det kom nämligen en ny häst till vårt stall som är 75 % fullblod och 25 % travare. Den är frysmärkt å allt. Tydligen hadde...
Svar
10
· Visningar
1 408
Senast: solros
·
P
Hoppning hej, hej alla bukefalos tokiga! Jag ska tävla nu i september. det är bara en klubbtävling men ändå! det är andra gången som jag tävlar...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: Pepita
·
P
Dressyr :) hej alla buke-älskare! ( och icke ). Jag ska tävla snart och det på en annan häst! Jag har aldrig sett den , ridit den och vet inte...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Pepita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Snabbtest för Gardia
  • Stillsam sysselsättning?