Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Islandshäst Föds islandshästar som 4 och 5 gångare? Eller är alla 5 gångare i gentligen. //Pepita ;)
Svar
2
· Visningar
1 110
Senast: Pepita
·
H
Hoppning Har någon mer än jag noterat att det verkar viktigare att ha en snabb ponny på omhoppningsbanorna utomhus än att ha kontroll och kunna...
Svar
12
· Visningar
1 265
Senast: Vita_N_6520
·
Dressyr För några veckor sen var jag med min C-ponny på en div.2 tävling. Inga startlistor hade skickats med innan utan det stod bara att antal...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: Sparkling
·
Trav Min ferrari har vilat sig i hagen i tre månader, nu har jag börjat skritta och trava i lugnt tempo både i vagn och under sadel ca 3 ggr...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: martha
·
D
Hoppning Jag har aldrig tävlat men hade tyckt det varit kul att börja, men var ska man börja? I vilken klass?? Har en nätt fjording som just nu...
Svar
9
· Visningar
1 661
Senast: Filur
·
Trav ...Till att köpa en Protrainer....är det nån som tränar/tränat med en sån?? Vi har ju haft en gammal banvall att träna på men du har...
Svar
16
· Visningar
2 300
Senast: Djurjouren
·
Z
Western Många olika dicipliner, trav, galopp, distans, hopp, dressyr och körning. 1. Vilken diciplin? 2. Hur värmer ni? 3. Hur länge? 4...
2
Svar
24
· Visningar
2 185
Senast: monke
·
P
Hoppning Jag har ridit ett sto ganska mycket nu. En hel termin och lite mer ( på ridskola). När vi nu arbetat länge med dressyren ( där hon gör...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: mizz_perfect
·
Fälttävlan Vi är några glada (debu-)tanter som tänkte avsluta ft året i Kinda. Men, vi skulle så gärna vilja åka dit på fredag! Finns det några...
2
Svar
21
· Visningar
2 002
Senast: shady
·
Z
Hoppning Många olika dicipliner, trav, galopp, distans, hopp, dressyr och körning. 1. Vilken diciplin? 2. Hur värmer ni? 3. Hur länge? 4...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Pepita
·
Körning Jag har blivit förälskad! :p Vaddå i ??Jo en rockard :D Någon som vet priset på rockarden som Globus har till shettis...
Svar
17
· Visningar
1 222
Senast: mizz_perfect
·
Dressyr Jag har inte vågat tävla i dressyr bara för at jag är rädd för att glömma pogrammet.... det är faktist så att det har hänt :angel: :o...
Svar
17
· Visningar
1 227
Senast: malinsky
·
G
Western Ursäkta en ignorant fråga, men rids TP i Sverige? Jag har nog aldrig hört talas om det här, bara i USA. Jag blev grymt intresserad av...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: Gisburne
·
L
Dressyr Åhh äntligen fick jag tillbaka mina ridstövlar efter att ha varit hos skomakaren för utlästning och påsättning av dragkedja. Med...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: LillaGeisha
·
M
Trav Jaha då var "semestern" slut då. Ettåringen är hemplockad från betet, satt för vagn igen och skötte sig bra :) . Nu kommer...
Svar
14
· Visningar
1 479
Senast: minihopp
·
Trav ska man rapportera det till sekkis? Den nya boxplatsen (som vi flyttar till på tisdag! :bump: ) är godkänd.
Svar
3
· Visningar
954
Senast: PiperGarden
·
K
Dressyr Nu tycker jag att Dressyr dommaran borde skärpa sig, visst alla är inte så men jag riktar mig nu åt det som gör detta. :mad: Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 225
Senast: shakermaker
·
R
Övr. Grenar Typ, häromkring (eller iallafall inom dom närmsta 5-10 milen). Jag bor i gävle. Vill ha svar så fort som möjligt...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: enjes
·
Trav Jag vet inte riktigt vad jag skulle lägga den här tråden. Tycker ni att det här stämmer in på den amerikanska varmblodiga travaren...
Svar
15
· Visningar
1 398
Senast: solros
·
Körning Tänkte efter två år som minishettisägare köpa en rockard till min baby! Men hur väljer jag, det är ju en djungel av modeller. Vad ska...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama