Värmning av häst?

Sv: Värmning av häst?

Tack Monke för att jag fick skratta en regnig måndagmorgon :) Jag anmäler mig direkt o vill komma på kurs hos dig ;) jag hoppas det går bra, inte bara att du vill ha träningshästar :confused: Jag vill också komma :)

Gasen i botten :d

LillAnna skrev:
Tack Monke för att jag fick skratta en regnig måndagmorgon :) Jag anmäler mig direkt o vill komma på kurs hos dig ;) jag hoppas det går bra, inte bara att du vill ha träningshästar :confused: Jag vill också komma :)

Gasen i botten :d

Jag bugar och bockar :bow:
Såklart är du hjärtligt Välkommen. :love:

Monke ;)

Tack monke för att du förgyllt min dag med en riktigt gott skratt :bow:
Håller med LillAnna... När har du nästa kurs? :D Jag är helt grön inom westernridningen och jag tycker att uppvärmning är för mesar så vi kan väl gå direkt på rollbacks, spins m.m.? Snääääääälla ;) :D

Vet inte riktigt hur jag kan idiotförklara dig på ett annat sätt...
Man kan bara ju bara bygga en uppfattning på vad du har skrivit och hittils ger jag inte mkt för det. Tyvärr.
Ledsamt att man dömer folk på så lite... Men det är just dit jag ville komma genom att provocera lite...

Lika mkt som andra av din "suckup" klan tycker att jag är en idiot.
Sen tycker inte jag att nån fråga är korkad och att om du nu befann dig på en högre nivå, vad gör du här då där bara nybörjarfrågor fanerar?
Substansen skriver du. Vad är en fråga med substans? Är du moderator här? Om en "korkad" fråga uppstår, ska sitta som en substans polis och skojja bort alla korkade frågor bara för att DU anser dig vara ett sånt proffs?
Tycker det är jävligt synd... Många behöver verkligen hjälp, och sadelfrågorna är enligt mig verkligen substans, det innebär ju att en människa faktiskt bryr sig om sin häst genom att försöka hitta en sadel som passar.
Så... du tycker inte värmning inte har med westernridning att göra?
Vad ska vi skriva om då?
Hur vi enklast gör en spinn? Vart vi placerar skänkeln och hur mkt tryck vi ska behöva lägga på?
Eller?
VAD är enligt dig ett bra inlägg???
Nåväl... Vi har skilda åsikter, förmodligen om det mesta här i livet, jag köper det.
Illa om alla var likadana, shit vilken värld... hehe

/cj

seejii skrev:
Vet inte riktigt hur jag kan idiotförklara dig på ett annat sätt..
Man kan bara ju bara bygga en uppfattning på vad du har skrivit och hittils ger jag inte mkt för det. Tyvärr. Ledsamt att man dömer folk på så lite... Men det är just dit jag ville komma genom att provocera lite...

Lika mkt som andra av din "suckup" klan tycker att jag är en idiot.

Sen tycker inte jag att nån fråga är korkad och att om du nu befann dig på en högre nivå, vad gör du här då där bara nybörjarfrågor fanerar?
Substansen skriver du. Vad är en fråga med substans? Är du moderator här? Om en "korkad" fråga uppstår, ska sitta som en substans polis och skojja bort alla korkade frågor bara för att DU anser dig vara ett sånt proffs?
Tycker det är jävligt synd... Många behöver verkligen hjälp, och sadelfrågorna är enligt mig verkligen substans, det innebär ju att en människa faktiskt bryr sig om sin häst genom att försöka hitta en sadel som passar. Så... du tycker inte värmning inte har med westernridning att göra?
Vad ska vi skriva om då? Hur vi enklast gör en spinn? Vart vi placerar skänkeln och hur mkt tryck vi ska behöva lägga på?
Eller?
VAD är enligt dig ett bra inlägg???
Nåväl... Vi har skilda åsikter, förmodligen om det mesta här i livet, jag köper det.
Illa om alla var likadana, shit vilken värld... hehe

/cj

-Ok det står ju dig fritt, och jag lär överleva detta också :smirk:
-Sorgligt säger jag bara. :cry: ;)
-Att döma på så lite får stå för dig, inte mig, jag är inte "man" :p
-confused: Vem tycker det, den enda som pratat om idioter om jag inte minns fel är faktiskt du. :confused:
-Raggar kunder. :p

-Jag tycker det är bättre att dom vänder sig till någon som kan komma ut och titta på hästen och göra en ordentlig bedömning av vilken sadel som skull kunna passa :crazy: Att fösöka korrigera ett ridproblem eller illasittande sadel via nätet utan att ha sett något dera är faktiskt omöjligt.!!

:eek: Tänk vilken ide, jag kan ju starta en westernridskola via nätet, ni betalar x antal kronor för att jag utifrån eran beskrivning "talar om om sadeln passar eller ej", eller varför inte "varför hästen hästen inte fattar höger galopp" :crazy:
-Hon frågar ju inte oss!!, Hallå hur många gånger skall jag säga det, läs frågan, står det western???, nej!!!

-Bra inlägg? Ingen aning, tydligen har dina varit det eftersom jag diskuterar med dig. :cool:
-Skilda åsikter, säg inte det, vem vet vad som döljer sig bakom dessa alias :angel:

Monke :D

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
364
Senast: Cactus
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 735
Senast: Mia_R
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
946
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama