Vad sade RGB?

Sv: Vad sade RGB?

För att jag råkar tycka att han är både trevlig och har charm. ;)

Det kan inte ha varit ett skämt då? ;)

Så som man säger ibland om någon (för de flesta) fullkomligt avlägsen kändis?

Jag skall iaf gifta mig med Axl Rose. Så det så. Helt utan att vara fanatisk. :angel: ;)

Du bara ljuger du känner inte alls honom :angel:
Vem är du förresten, finns du ens i verkligheten :devil:

Näe, Olgaklara existerar bara på internet. Det är ett spöke som sitter och pillar på tangentbordet! Helt fantastiskt!

Vissa här är tillräckligt gamla och tillräckligt seriösa för att kunna svara ärligt på frågor och inlägg! :)

Äh, det är väl bara ett sätt att uttrycka sig på, nu har du fått berätta också hur bra du känner honom, alla nöjda och glada?

Jösses vad urspårat detta blev då, :eek: men ja, jag känner Roffe tillräckligt väl för att fälla en sådan kommentar :)

Nej det gör jag inte, men jag kan lätt gissa vem du är ;)

Fast jag har ju aldrig sagt att jag vill gifta mig med honom, och jag känner honom väldigt väl och vet precis hur han är. :D

Även om jag nu inte finns :angel:

*ironi*

Nä, jag vet att du finns, vi har säkert setts nån gång men vi känner inte varandra.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 624
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 184
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 930
Övr. Barn Hej! Varning för kanske rörigt och svamligt inlägg. Är så orolig att jag håller på att kräkas. Min son var dålig i magen förra veckan...
Svar
7
· Visningar
2 270
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama