Vad sade RGB?

Sv: Vad sade RGB?

Du är väl troligen en av systrarna med de olika efternamnen varav den ena bodde ihop med Roffe på Sularpsgården och drev det med järnhand, eller har jag fel?

Oki då vet du inte vem jag är eftersom det endast finns en syster till henne som bodde med RGB och drev Sularp med :confused: järnhand :confused:

Vet inte riktigt vad du menade med det? Järnhand alltså. Eller du har jobbat där som hästskötare kanske??? :crazy:

Senast ändrad:

Jag jobbade hos Roffe under den tiden, och tyckte inte att det handlade om några järnhänder. Tvärtom ställde hon upp på "vår" (hästskötarnas) sida då det behövdes. Var på det hela taget trevlig. ;)

Nej, då får jag inte ihop det.... kanske jag har förväxlat släkskapet eller?

Men det var värst vad alla märker ord. Styra med järnhand behöver inte vara något enbart negativt...

Nä det har du inte, men det lät som om det var flera och vi är bara två.

Som du förstår så är jag inte den som bodde med honom men efter en sådär 15år så lär man känna varandra mkt bra.

och visst kan han prata på som bara den, det vet ju iof de som känner honom ;)

Jag hade alltså fått ihop det, :D jag började bli lite orolig över min förmåga att tänka klart där ett tag ;) och ja, jag har hela tiden vart övertygad om att du är den andre systern som ägnar dig åt riktig sport :banana:
:banana:

skönt att du förstod att det var dig kontra roffe jag menade angående riktig sport :bow: vad din syrra gör idag har jag ingen aning om :confused: nämligen så där skall jag ju inte uttala mig :)

olgaklara skrev:
Måste bara fråga(även om det inte har med detta att göra precis).. Är det din syster som äger Juno Rory? Himla fin ponny :love:

Ja, det var det! Satt och jublade i TV-soffan - päronen undrade vad som stod på! ;) :D

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 624
Hästvård Ska försöka sammanfatta kort. Min welsh hade en kolikkänning i maj. Vi hade varit ute och betat gräs 10 min och sen fick hon stå i boxen...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 184
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 930
Övr. Barn Hej! Varning för kanske rörigt och svamligt inlägg. Är så orolig att jag håller på att kräkas. Min son var dålig i magen förra veckan...
Svar
7
· Visningar
2 270
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama