inspiration från "hur högt har du hoppat" tråden

Sv: inspiration från "hur högt har du hoppat" tråden

Lady_S skrev:
Har tävlat LA och för d-ponny är väl det 1,10. (Maskeradhoppning).

Barbacka? Verkligen? :smirk:

ne... :o missuppfattade att de va barbacka...men dra av ca 15 cm på höjder o ta bort tävlingen så har ja gjort de... ;)

Hihihi... lätt hänt! ;)

*lånar knapp*

Jag har hoppat 70 cm. barbacka på en arab..
och så har jag hoppat över ett dike några gånger med en shettis.. :rofl:

120 på min b-ponny i grimma och grimskaft (och utan hjäl.. ung och dum ;) ). Är även den högsta höjden vi prövat oss på. Hoppade henne barbacka så ofta att det kändes lika säkert som med sadel.

Med min arab så har jag hoppat barbacka (och på hack) en gång. Jättehögt faktiskt! 50 cm :p Han studsade en över en kombination och jag höll på att drulla av när han gjorde små glädjesprång efteråt. Ska tilläggas att han inte är världens säkraste hopphäst och är hoppad upp till metern med sadel. Krävs mkt säkerhet från ryttaren där iaf. Nåja. Tror inte att jag ska hoppa honom barbacka något mer iaf haha. Men lite lär nog dressyrpållen drillas i hoppning iaf :)

jag har hoppat 70 med min c ponny :smirk:
/k

hoppat 85 cm med min d-ponny

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 356
Senast: fio
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 544
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 451
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 801
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar