Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr Har inte riktigt förstått hur man kvalar till unghästchampionatet. Har en 5-åring som jag rider dressyr på. Har mycket fina gångarter...
Svar
1
· Visningar
2 002
Senast: Cowabunga
·
E
Övr. Grenar Mitt projektarbete nu i 3:an lyder: "Hur blir man en framgångsrik jockey?" Tror jag tagit mig vatten över huvudet lr ngt :crazy: Letar...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: evrebellma
·
Trav Eftersom min pålla inte verkar hålla för travet längre :cry: (Vet misstänker spatt!! och jag som vill ha fölis!!!) funderar jag nu på...
Svar
4
· Visningar
2 006
Senast: Cambrie
·
J
Dressyr Hejsan. Är ny här på forumet. Har fått överta min dotters identitet. Som ponnymamma har man under åren råkat ut för diskussioner och...
Svar
4
· Visningar
1 479
Senast: break_a_leg
·
Övr. Grenar Min pojkvän som jobbar med åkeri i sthlm och hör mycket varje dag på jobbet har "hört" att Täby galopp ska läggas ner och där ska byggas...
Svar
7
· Visningar
1 332
Senast: Hidalgo
·
M
Distans När mörkret kryper på och det är lååångt till vårens tävlingar är det lätt att tappa suget... Jag lände mig riktigt oinspirerad att rida...
Svar
16
· Visningar
1 666
Senast: neywaz
·
Övr. Grenar finns det nån sådan? vad heter den isf?
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: Scorpan
·
A
Körning Hur har ni klippt era hästar? Jag ska klippa mitt russ snart då han svettas massor. Skulle vilja hunterklippa honom(tror det heter så?)...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: Sofiplopp
·
L
Dressyr Jag undrar om ni skulle vilja dela med er av era tips på hur man känner/upptäcker från ryggen om hästen går bakom lodplanet. Då menar...
Svar
11
· Visningar
1 279
Senast: true_blue
·
Hoppning www.ridsport.se har ny layout och nu kan jag inte hitta några resultat från i helgen... I fredags var det fortfarande gamla utseendet på...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: kopur
·
Trav Vilket datum sprangs det 1991?
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Zuzzi
·
O
Dressyr Har en pålle med tuppspatt och undrar nu hur det igentligen är....får vi tävla dressyr eller inte?? Har läst lite gamla trådar och av...
Svar
1
· Visningar
1 310
Senast: Saigon
·
Trav Jag har en liten fråga till er trav-kunniga. Jag har köpt ett sto som är korsning Fullblod/ travare. Hon är registrerad på STC och är...
2
Svar
35
· Visningar
2 724
Senast: Krims
·
T
Distans Vet inte om man får fråga detta här... Jag vill köpa en begagnad sadel som många av er distansryttare verkar ha. Var kan jag lägga ut...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: TimoT
·
Western Funderar att vara med i en "prova-på-tävling" med min ena häst. Det är nu så att jag har AB licens, får jag då vara med på tävlingen...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: Kickis
·
B
Trav Vi kommer till sommaren att få två kallblodsföl, dessa ska inom sinom tid köras in av mig. Nu till saken, jag har varit med vid...
Svar
5
· Visningar
4 362
Senast: martha
·
Fälttävlan Så, vad tror ni om årets upplaga? :) Tror ni Linda tar hem det igen, fast med Maja den här gången? Hon leder ju efter dressyren och vi...
Svar
18
· Visningar
1 540
Senast: pixiegnomen
·
Western Jag har just börjat rida western på mitt varmblod, och vi är båda två nybörjare. Jag har ridit engelskt i en massa år men är väl minst...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Tussemaja
·
A
Körning Jag skulle vilja ha lite tips på olika körövningar till min treåriga russpojkeför att få lite variation. Hur tränar ni era körhästar...
Svar
2
· Visningar
2 651
Senast: Nora
·
R
Övr. Grenar Varför finns det inget forum för tornerspel här på Bukefalos?
2
Svar
25
· Visningar
2 703
Senast: Scorpan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix