Forum för tornerspel?

Sv: Forum för tornerspel?

Ja, i år har det blivit en himla massa uppvisningar... Och en är kvar - kommer du på Lucia, Mia?

Tråkigt! Samma skada i repris eller? Doddisen är himla fräsch, hon har tagit sin första säsong väldigt bra. Just nu är det jakt och hoppning som gäller, men Lucia tänkte jag hinna med i alla fall. Och om hon nu skulle vara ofräsch tills dess så har jag ju min reserv - Nordic's ännu ej bekräftade maskot Rival! Han skulle tokälska tornerspel! :D

Jättesynd på Lina, hoppas det blir bättre snart! *skicka tröst* :love:

Senast ändrad av en moderator:

jo, fortfarande gaffelbandsskadan... Tveksamt till att hon kommer bli bra faktiskt. Så du och doddi får jobba på hålet ensammai vinter...

Hon känner ju inte till hålet - har aldrig varit där! Men om vi kommer dit (Lucia?) så får jag visa henne vart hålet ska vara och ställa ett hinder där - hoppar gör hon mycket och gärna, så det ska nog bli ett hål i år i alla fall! :D

Robin har ju tyvärr inte samma hålkänsla som lina så han kan jag nog inte använda till hålet...

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
511
Senast: Krålus
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 879
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
516
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 146
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar