Tävlingar runt Stockholm

Puppan

Trådstartare
Någon som vet om det kommer att vara några D-tävlingar i western runt Stockholm inom det närmaste? (Har man westerntävlingar vintertid?)
Ska man vara medlem i någon westernklubb för att delta i D-tävlingar/PP-klasser?
Vad är det för åldersgräns för när man kan använda hatt och när man ska använda hjälm?

Sv: Tävlingar runt Stockholm

Kan tyvärr inte svara på om det är några D-tävlingar i Sthlm-omr snart men det är oftast inga tävlingar vintertid, brukar vara uppehåll mellan okt/nov - feb/mars/april. Kolla WRAS hemsida.

Står även där att man inte behöver vara medlem i klubb för att delta i D-tävl men då jag tävlat har jag alltid fått visa upp mitt medlemsskap. :confused:

99% säker på att hjälmgränsen går vid 16 år men den sista procenten är tveksam om ifall det är 18 år. :smirk:

Liknande trådar

Tävling Någon som vet om det kommer bli internationell hopptävling i Stockholm i sommar? Enligt ridsportförbundets hemsida ska det vara det men...
Svar
10
· Visningar
645
Senast: Robina
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 548
Senast: Lady_S
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
9 986
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 886

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Alternativ till försäkring
  • Radar utomhus

Hästrelaterat

Tillbaka