Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Distans Hej, jag är nyfiken på hur Ni som rider distans väljer häst. Är det så att Ni föredrar någon speciell typ av häst, stam etc? Tittar Ni...
Svar
1
· Visningar
1 012
Senast: neywaz
·
Trav Tänkt skriva en sån här tråd länge nu.Jaris lunchtravstråd gav motivationen. Alla har vi märkt det.Hur publiken på banan minskar allt...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
11 955
Senast: lsz
·
M
Western hej har nu letat rundor efter westerntränare som kan lära ut grunderna på ett bra och korekt sätt. men hittar ingen... någon som vet...
Svar
5
· Visningar
3 766
Senast: Hickolena
·
Körning Satt och surfade runt lite på Norska fjordhästföreningen sida, hittade bild på en sele som jag blev så fundersam på. Antar att det är...
Svar
5
· Visningar
1 092
A
Dressyr jag kollade på tv för en stund sen på kûren från Globen, då var det en ryttare som red sin häst (en svart hingst) med vita lindor på...
Svar
10
· Visningar
1 318
Senast: alisson
·
M
Hoppning Här kommer resultat från stora hoppningen i kväll. 1.H&M BUTTERFLY FLIP Malin BARYARD-JOHNSSON (SWE) 0.00 0.00 37.41 2 66 GITANIA...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Timsetim
·
Dressyr Tänkte börja så smått med skänkelvikningar på pållen imorrn, men tanken slog mig. Var är det lättast - ur hästens synvinkel - att göra...
Svar
10
· Visningar
1 648
L
Trav Vår häst Scarly startade igår på axvalla, i finalen för treåringarnas hästserie.. Han ledde på hela upploppet med robin.d tätt efter...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: lie
·
E
Western Hej!! Är det någon som känner till Camarguisk ridning (det ridsätt de franska cowboysen rider på när de arbetar med sina tjurar och...
Svar
9
· Visningar
1 430
Senast: Elisabethh
·
Körning Jag vill gärna att min häst ska kunna gå på lösa tömmar i samma tempo, är det något ni strävar efter? Så länge jag håller henne går...
Svar
6
· Visningar
1 099
Senast: Nora
·
Hoppning Är inte det lättaste!! Jag tycker att det är ytterst sällan det är någon som verkligen säger åt en vad man ska ändra på för att rida...
2
Svar
31
· Visningar
8 705
Senast: LadySara
·
Trav ...i eftermiddag så pratade jag med tränarfrun..hon frågade om jag visste nån som ville ha ett par hästar...normalt så hugger jag inte...
Svar
7
· Visningar
1 064
Senast: somi
·
N
Dressyr Någon här inne vet säkert på ett ungefär.... Hur mycket kostar en ponny som gått a-final i SM? Jag vill gärna höra förslag för varje...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
17 705
Senast: suisyola
·
K
Dressyr Undrar hur man på ponny kvalar till nationelltävling och FEI programmen? och är d ngn som vet var man får tag på LA:P programmen? :bow...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: candidat
·
C
Dressyr Bara funderar på en sak... Var iväg på tävling idag, och jag undrar om segraren i MA:1 inte är rekordung... Jag vet att det idag finns...
2
Svar
21
· Visningar
2 349
Senast: cissiny
·
T
Fälttävlan ...och säsongen har tagit slut.. :cry: tänkte vi skulle ta å hitta på massor av bra övningar som vi kan göra i vinter så vi blir ännu...
Svar
7
· Visningar
1 181
Senast: tant agda
·
Dressyr läste en tråd angående om en domare får utesluta en ryttare om denne är för lång, och kom då att tänka på detta.. för några år sedan var...
Svar
7
· Visningar
1 457
Senast: megasus
·
S
Western Jag är jättenyfiken hur det gick i Vara igår? Vilka kom iväg och hur gick det för er som var med?
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Kickis
·
Övr. Grenar Med snart 14 på nacken sedan mitt första tornerspel på hästryggen känns det ibland som om jag inte alls är så seriös som jag borde vara...
Svar
18
· Visningar
1 455
Senast: Scorpan
·
S
Islandshäst Tänkte köpa en promenadhäst som jag ska kunna rida i skogen med och även träna lite markarbete med, alltså en häst att kunna ha lite kul...
Svar
7
· Visningar
1 283
Senast: knasan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama