Pris på dressyrponnier - hur mkt?

Sv: Pris på dressyrponnier - hur mkt?

de e väl ingen som kritiserat ryttarna ...de vi sagt om ponnyer som inte hävdat sig i toppen längre är ryttarna INTE FÅTT SAMMA TRÄNIGSMÖJLIGHETER som den tidigare...

Tycker dessutom de e för mycket "mesande" med träninggen i sverige..det e alldels för mycket "gud va bra det gick" etc....de nästan INGEN som vågar gå in som tränare och ändra om hela grundridning - där det i många fall brister...

jaa! Rainman e fiin!! :love: du ska vara SÅÅ stolt!!

är jag oxå :D :love:
synd att han bor så långt bort numera bara,men hoppas på att de ska ner hit och tävla något nästa säsong iaf ;)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
368
Senast: Cactus
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 189
Senast: Strandad
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Squie
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 106
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30