Pris på dressyrponnier - hur mkt?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare nyfikenienstrut
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 183
  • Visningar Visningar 17 779
Sv: Pris på dressyrponnier - hur mkt?

de e väl ingen som kritiserat ryttarna ...de vi sagt om ponnyer som inte hävdat sig i toppen längre är ryttarna INTE FÅTT SAMMA TRÄNIGSMÖJLIGHETER som den tidigare...

Tycker dessutom de e för mycket "mesande" med träninggen i sverige..det e alldels för mycket "gud va bra det gick" etc....de nästan INGEN som vågar gå in som tränare och ändra om hela grundridning - där det i många fall brister...

jaa! Rainman e fiin!! :love: du ska vara SÅÅ stolt!!

är jag oxå :D :love:
synd att han bor så långt bort numera bara,men hoppas på att de ska ner hit och tävla något nästa säsong iaf ;)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
982
Senast: Mli
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 278
Senast: __sofia__
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik... 2 3
Svar
48
· Visningar
8 910
Senast: Strandad
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 408
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka