Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lancet skrev:Är det Spinning Dutchess du menar?
Lancet skrev:Jag tror inte att den dressyr b-ponny kostar mer är 150 000kr
hopp b-ponnyer har jag ingen aning om..
Dressyr c-ponnyer mellan 150 000 och 250 ungefär..
hopp c-ponnyer 200 000- 600 000
dressyr d-ponnyer 150 000 upp till 1 miljon..(sverige)
hopp ponnyer 150 000- 1,5 ungefär..
det är lite mer i genomsnitt sen finns det det nog en del som ligger både över och under...
Rumpnissen skrev:För att vara ponny-jo. Få ponnyer som går St George, i alla fall i Sverige. Finns ponnyer som ligger runt 200 000 utan att kvalat till SM på ponny.
Lancet skrev:hon skrev ju om en häst som såldes för 90 000 förra året som hade fått bra resultat i sm..
Lancet skrev:hon skrev ju om en häst som såldes för 90 000 förra året som hade fått bra resultat i sm..
Lancet skrev:Det är fler ponnyer än vad du tror som kan gå i både piaff och passage kollar du på tyskarnas ponnyer så kan dom garanterat allt som en storhäst kan.. Även mång asvensk aponnyer kan det..det är en väg att komma åt en fin fin samling..
Att ha en ponny som kan allt är väl knappast en nackdel om man har tänkt sig att tävla högre klasser än LA någon gång i framtiden. Med en färdigutbildad häst har man ju alla schanser att öva och lära sig under ponnytiden
traloppan skrev:Och det är ju inte så ofta man ser folk över 18 som gör det så bra heller..
Tack för komplimangen förrästen, för 300 000 tar jag som en rejäl komplimang!
break_a_leg skrev:Får jag fråga en kanske ful fråga, men betyder pengar allt när man säljer sin ponny? Jag förstår att man kanske vill ha ut så mkt som möjligt för att ha råd med nästa häst, men jag tycker att 80.000 är mycket pengar...Är jag ensam om det