Vart får ni tornéspelare tag i vapen??

Sv: Vart får ni tornéspelare tag i vapen??

Scorpan skrev:
en snabb titt på inlägget ovan utan att ha läst föregående allt för noga trodde jag det var smeden (jannes fd lärling) som var snygg - gissa om jag blev nyfiken... :rofl:

Jo om det är den person som jag tror är han rätt så snygg på ett busigt vis, och fruktansvärt rolig!!!!!!!

/KT

Kan inte annat än hålla med dig, han är riktigt stilig ju! Och hur kul som helst när han är på det humöret... Jag kan se samma show femtielva gånger och fortfarande garva som som en grävling på steroider! :D

Haha, jag förstår ditt misstag! Men det här är kanske inte rätt sida att börja diskutera snygga killar, eller? :rofl:

Men medge att det är KUL!!! :D

Tack igen för all information. Tar ett tag att smälta och ta till sig allt så ni får ursäkta att jag inte har så uttömmande svar ;)

Ingen fara, vi roar oss som synes med att beundra snyggheten hos en viss smed... (Han vet inte om det, men han ligger som "Snygging" i min mobil! *tihi*)

Gisburne skrev:
Ingen fara, vi roar oss som synes med att beundra snyggheten hos en viss smed... (Han vet inte om det, men han ligger som "Snygging" i min mobil! *tihi*)

Tur jag redan har en karl då så jag slipper fajtas med er...fast det är klart..vore kanske itne fel att ha en smed...*funderar*...

Nä..tror nog jag nöjer mej med min bonde som dessutom är grävmaskinist (stallgrunder..ridbana...hm...kan vara bra... :angel:), god hand med djur och gård med plats för pållar... :)

och jag är nöjd med min prins som satsar på att bli hovslagare :love:

Ja, men mobba AH bara, GÖR det!!! :cry: Tro inte att jag bryr mig! :devil: Jag trivs jättebra med att vara den enda i landet - fel, universum - som inte har en hästintresserad karlslok att luta mig emot, jag är faktiskt jättelycklig i min singelsituation, jag behöver ingen som kan hjälpa mig med hästarna när jag är sjuk, jag tycker att det är ganska kul att mocka skit när golvet gungar av febern, det är utvecklande för att vara helt ärlig, och inte heller bryr jag mig om att jag i framtiden kommer få bygga min gård med stall och ridhus helt själv, jag kan hantera en hammare så det gör inget, för att inte tala borrmaskiner, de är jag riktigt haj på faktiskt... NOT!!!

:crazy:

He he...JAG har redan en SMED!!!! Som efter vissa påtryckningar gör mig vackra hjälmar och vackra dolkar.... :devil:

Snart, snart...blir den där tyska schallern min BARA MIN!!!!!
(av Jörg Treutz/ Lorentz Helmschmid typ)

/KT

men du - sussi är väl singel så helt ensam är du inte - o förresten så kan man göra som jag - hitta en hästrädd kille och frälsa honom :devil: :banana:

mummel, mummel, mutter, mutter :crazy:
jag vill också bli frälst... ;)

Jag kan göra ringbrynja till dej, kostar en slant, eller så så kan jag visa hur du ska göra.

LäderBjörn skrev:
Jag kan göra ringbrynja till dej, kostar en slant, eller så så kan jag visa hur du ska göra.

Låter kanon! Det är ju inte aktuellt precis nu (har ingen ridbar häst förrän till hösten om allt går väl). Men jag gissar att det tar en stund för dej att göra... ;)

Kan du inte PM:a mej lite om pris och hur lång tid det tar...? :)

Kungtulle är en signatur som jag har slutat läsa sen länge.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 436
Senast: Wille
·
Mat Jag tycker mycket om smörgåstårta, men det blir inte så ofta att jag vare sig köper eller gör. Undantaget när jag är i Egypten. Det har...
2
Svar
21
· Visningar
1 587
Senast: WildHorse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628
Ekonomi & Juridik Jag behöver lite råd. Kan inte gå in på exakta detaljer men i det stora hela iaf. Jag lät betäcka ett av mina ston i somras. Fölet...
15 16 17
Svar
322
· Visningar
60 185
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar