Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Har en D-ponny som ja måste träna studs me för att han ska lugna sig lite i hoppningen får vi hoppas.. Men ja är osäker på hur långt...
Svar
9
· Visningar
2 720
Senast: boccia
·
P
Hoppning Har en 6-åring som gillar att hoppa. Hemma flyger hon över hindren och vägrar nästan aldrig. När vi däremot åker iväg till ridskolan för...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: _Pandora_
·
Hoppning Hejsan. Som min budget ser ut nu blir de ingen flådig hinderpark... Men tänkte kolla med er om ni har några tips på bra hinder matrial...
2
Svar
20
· Visningar
2 544
Senast: Miss Noora
·
C
Hoppning Hejsan! Tycker paris modellen är jätte fin så jag funderar på att prova ut en sån på min häst (Om den passar såklart) Undrar bara...
2
Svar
23
· Visningar
5 075
Senast: Cheran
·
A
Hoppning Hade sadelutprovare ute idag och provade en Prestige Meredith som låg bra på min häst. Den kostar ju rätt mycket...:( Vi provade också...
Svar
16
· Visningar
6 843
Senast: Luxurios
·
O
Hoppning *Lånar en kompis nick för denna frågan* Jag undrar vad som menas med ex: 60-70 cm A0/A0 i 2 faser och 80 cm A/A i 2 faser. + Ändras...
Svar
8
· Visningar
780
Senast: Osäker_
·
M
Hoppning Nu i helgen ska jag och min hästägare åka och löshoppa våra två unghästar. Vi har löshoppat hästar tidigare men ingen av oss är särskilt...
Svar
1
· Visningar
985
·
D
Hoppning Har skrivit tidigare om min pålla som varit rädd för hinder men som kommit över det & sen blivit jätte rädd igen utan anledning...
Svar
2
· Visningar
746
·
B
Hoppning Såhär stod det på stallbacken.com Kombinationer indelas i öppna, slutna och delvis slutna kombinationer. En kombination är sluten om...
Svar
11
· Visningar
1 589
Senast: Troya
·
Hoppning Satt och letade efter en speciell bild och hittade den här videosnutten från förra vintern. Hoppträning med dressyrhästen... Håll till...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Prisma
·
W
Hoppning Rider inte med spö längre av olika anledningar, och jag tillhör dem som absolut inte kan komma in på banan utan att hälsa på domaren...
2
Svar
28
· Visningar
2 057
Senast: Prisma
·
Hoppning Ja, vart finns det att köpa? Måste ha xfull/motsvarande.
Svar
5
· Visningar
956
T
Hoppning Har DU några bra tips & idéer, bilder eller bra länkar till skissar/foton uppifrån på hoppbanor? Jag har skissat flera själv men det...
Svar
7
· Visningar
15 677
Senast: Troya
·
L
Hoppning Behöver man hälsa på domaren vid hopptävling? Jag har nämligen hört både och så jag är lite förvirrad :)
Svar
13
· Visningar
2 299
Senast: whitetrash
·
Hoppning Hej! Ska förmodligen starta i en klubbtävling i hoppning. Med stilbedömmning. Nu är det såhär att det här är min allra första...
Svar
3
· Visningar
1 165
Senast: eliis
·
Hoppning Jag har bestämt mig för att byta sadel. Ska lämna in min Hubertus som jag köpte för tre år sen, då jag är helt säker på att bommen måste...
Svar
2
· Visningar
847
M
Hoppning Jag har en ponny som bara har tävlat ponnytävlingar förut och är slutmätt ponny. Men jag vill tävla med honom på storhäst tävlingar då...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: MinAthos
·
A
Hoppning Min tävlingsponny har stått på boxvila i sex månader. Jag började sätta igång henne nu i januari, och tänkte bara höra om någon har...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: Lea
·
B
Hoppning Kan bara inte bestämma mig, är den bruna hjälmen på bilden snygg? Jag måste verkligen ha en ny hjälmp och tyckte att det var roligt med...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 167
Senast: seavalley
·
P
Hoppning När ska svenskarna lära sig att inte vara så ingrodda och öppna ögonen för travare i hoppaveln? Läste reportaget i ridsport som var...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 696
Senast: roslagen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar