R
roslagen
Sv: Travare i hoppaveln!
Vi får väl vänta och se
Vi får väl vänta och se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad baserar du detta uttalande på? Tänkte få liv i tråden igen.den franske travhingsten Uhlan II gav hästar med bra hoppförmåga.
Låter som en uppfödning från Bugattis ägare!Tänkte dra mitt lilla strå till stacken i denna heta debatt, har ett sto som är e:Bugatti (ej godk. Almé Z-Mowgli) och u: am.trav sto (Duckar och förbereder mig på tomatkastning) Min familj har hållit på med massa avel + tävling, och när jag jag köpte henne för 8 år sedan letade vi efter ett sto med gröna papper och kom hem med henne (157 cm +grå papper, blir man kär så blir man?!) Min farfar blev störtförtjust i hennes teknik, elasticitet och vilja och påpekade bestämt att det inte är stammen som hoppar utan individen(Bör tilläggas att han hade dömt löshoppningen på strömsholm i många herrans år!) Precis som tillagts kan det vara trixit med ridbarheten på dessa korsningar, min madame blir stark och het på tävling, mycket svårriden. Allas älskade favvoexempel Balobet är ju inte heller lättriden, och det myllrar ju inte precis ryttare i Pessoas liga som klarar dem. Min madame kan iaf hoppa skapligt(löshopp 160 o 140 uppsuttet) Har i år tagit föl på henne (Duckar och förbereder mig på ruttna ägg..) Det blev ett stoföl e:Qalle (tycker iaf att jag förtjänar lite nåd eftersom det är en hingst med bra huvud?!) Tilläggas bör att hästarna är till mig själv och att jag inte planerar att rida grand prix utan nöjer mig fint med lite medelsvår.. Kommentarer? (Tar skydd under skrivbordet tills anfallen avtar)
Citat:
den franske travhingsten Uhlan II gav hästar med bra hoppförmåga.
Vad baserar du detta uttalande på? Tänkte få liv i tråden igen.