Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning vet inte om det hör hemma här, men iaf.. är det någon som har en ponny från Holland e: Jasper? (ee:Young Winesome's Adrian...
Svar
3
· Visningar
1 109
Senast: Modest
·
T
Hoppning Tyvärr gick en så fin hingst bort så ung:(!! I December som säkert många vet gick Coriall 1100 bort pga av olycka en Flyinge hingst som...
Svar
9
· Visningar
2 681
Senast: kvasthulda
·
Hoppning Är dressyrryttare, så jag har inte hopp-TR. Tacksam om någon kunde svara på om en ryttare får starta samma häst två ggr i en och samma...
Svar
7
· Visningar
724
Hoppning När och var presenteras finalisterna? Vårt distrikt har haft bägge grundomgångarna, men ska det inte bli nån lista över de som får...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: castle_bar
·
S
Hoppning Jag har nu letat ett tag efter ett antal clear rounder som jag kan vara med på, men undrar vad man ska ha för vaccinationsintyg...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: straaawberry
·
C
Svar
18
· Visningar
1 482
Senast: cariii
·
Hoppning Den 6 Juni ska jag tävla för första gången i mitt liv. Är livrädd, men samtidigt upprymd. :) Eftersom jag aldrig egentligen varit på...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Olympus
·
J
Hoppning Jag ska skapa ett kortare diagram om hur man avancerar från klubbtävling till elitnivå. Jag blir galen då jag har letat och letat på...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: MissOnly
·
Hoppning Alltså, är det något jag inbillar mig, eller VARFÖR verkar det som om "alla" tycker det är så storartat om en storhäst tävlar typ 120...
2
Svar
38
· Visningar
2 962
Senast: Baroya
·
C
Hoppning Hej! Vad heter martingalen som har en "platta" fast i remmarna som är under halsen och fast i med ringar i tyglarna? och vad använder...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: Baroya
·
Hoppning jag är ny med sådant här men jag ska kanske på en lokal hopp tävling men jag fattar inte riktigt klasserna (höjderna) ??:crazy...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: xect
·
M
Hoppning Någon som tævlar før bulycke ridklubb '? har tænkt på att bli medlem dær.:d
Svar
3
· Visningar
2 167
Senast: Freja_
·
Hoppning Jag har varit på några hopptävlingar (ponny då) och jag tycker det är konstigt att vissa släpper iväg sina ungar. Inte för att de kanske...
Svar
19
· Visningar
1 427
Senast: suddis
·
S
Hoppning Någon som har koll på honom och hans avkommor? Vill gärna veta så mycket som möjligt. Jag har noll koll, vet bara att John Hickney och...
Svar
16
· Visningar
1 556
Senast: roslagen
·
M
Hoppning Kan någon førklara vad som menas med A:0+A:0 och allt annat jag har gjort i røtt & orange . SNÆLLA HJÆLP :( Klass 3 L:D bed...
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Snuffsan
·
B
Hoppning hur ser en sån ut? bild? har bara hört talas om dom här pullmangravarna från vilken klass får dom vara med? (för häst) :) :) :)
2
Svar
24
· Visningar
3 074
Senast: _Peplis_
·
P
Hoppning Hejsan :) Jag undrar ifall någon kan skicka lite banskisser till mig. Jag har en väldigt hoppglad russvalack, och skisserna är ändast...
Svar
2
· Visningar
1 190
Senast: Libertas
·
Hoppning Börkjar att bli trött på att tävla i skåne. Alltid stora starfält med väldigt dåliga prispengar. Och så dessa ändringar av startlistor...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Fannih
·
T
Hoppning Hur ser detta ut? För utom mitt dåliga skänkelläge! Har haft Thomas Town aka. Tomie i ca 1 år. Är ganska nöjd med tanke på att det är...
Svar
9
· Visningar
987
Senast: CarolineB
·
F
Hoppning hej alla jag skulle vilja ha hjälp med att kunna räkna avstånd på tävling och hur långt är ett galopp språng för stor häst? Tacksam...
Svar
7
· Visningar
1 469
Senast: amalia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka