Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Skulle bara vara kul och veta hur högt alla löshoppar sina hästar..:)
2 3
Svar
57
· Visningar
3 765
Senast: xxstasia
·
S
Hoppning Hej! Tänkte kolla om nån vet något om de ändringar som jag hörde ett rykte om. Det gällde ändringar för åldersgränsen för ponny att man...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: Punkity
·
L
Hoppning Vilken sorts sadel skulle passa till honom? Snälla hjälp mig... :confused: Förlåt för bildkvaliten, bilderna är tagna med mobilen...
2
Svar
20
· Visningar
1 837
Senast: Libertas
·
K
Hoppning Tror du att man kan komma långt i sin ridning om man kanske inte har en egen häst ? ;)
2
Svar
24
· Visningar
2 136
Senast: straaawberry
·
Hoppning Lovade att luska om detta ämne! Har med flera "hört" att hästar som "slår" upp med svansen vid hoppning är goda hoppare! Men jag har...
Svar
18
· Visningar
2 727
Senast: Baddy96
·
M
Hoppning :confused: Hej! HAr en fråga som jag snabbat behöver svar på, :angel: jag vet faktiskt inte vad som menas med kilbossad?? kan någon...
2
Svar
20
· Visningar
2 149
Senast: urkella
·
S
Hoppning Har bestämt mig för att beställa en PrestigeVersaille hopp sadel!:) Men..har endast sett bild på bruna sådana, men ska själv köpa...
2
Svar
24
· Visningar
2 383
Senast: SirWillgott
·
Hoppning Ja, jag är allvarlig. Är överlycklig för att jag äntligen vågade hoppa!! :banana: Har tidigare blivit jättenervös/rädd så fort det kom...
Svar
10
· Visningar
1 030
Senast: Marbe507
·
R
Hoppning Jag har en andalusier som jag funderar på att hoppa in... Men jag funderar på om andalusier fungerar som hopphästar? Är det någon som...
Svar
10
· Visningar
2 197
Senast: pink_angel
·
N
Hoppning Snälla!:bow: Säg att någon vet hur jag kan få min lilla ponny att gå lite fortare! Jag blir galen om jag inte får henne att gå på lite...
Svar
8
· Visningar
1 110
Senast: MissOnly
·
Hoppning Ja,det är just min fråga.Vi står i ponnyköpartag igen och funderar lite över att köpa en mycket fin fälttävlnsponny med bra härstammning...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: PrinceFair
·
Hoppning Var det Pessoa som tagit fram dem? Ngn som vet vart man kan hitta sådana? Förslagsvis på internet, eller om ngt känt märke som finns i...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: kopparberg
·
F
Hoppning Vill ha en liten serie med travbommar framför ett studs och efter det en 5½. Vad ska jag ha för avstånd mellan den sista travbommen och...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Kejrin
·
F
Hoppning Hur går det för hans första kull med avkommor här i sverige? Dom blir ju tre i år... Är det någon här som har en avkomma efter honom...
Svar
16
· Visningar
2 106
Senast: lalla
·
Hoppning ....i en stekpanna kände jag mig igår när jag äntligen provade den nya hoppsadeln! :crazy: Det senaste halvåret har jag bara ridit i min...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: Trissa
·
F
Hoppning Har en halvblodsvalack på 20 år som tränas i hoppning mest. nu krabbar det med bett, hade nämnligen ett pessoa bett tredelat innan, hade...
Svar
19
· Visningar
1 165
Senast: fean
·
D
Hoppning Jag rider ett 5-årigt tinkersto som jag har börjat jobba lite med på volten! Hon är ingenting utbildad,tyvärr. Jag har testat och hoppa...
Svar
3
· Visningar
761
Hoppning Jag ska tävla i helgen , så är jag hopplöst dålig på bedömningarna. klassen är 100 cm bed.2 faser A:0/A:0/A (0+110)/(0+90) Snälla...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: blohme
·
M
Hoppning Någon som vet hur man " visar upp" ponnyn för evterinär på tävlingsplatsen ? nåt speciellt ?. :crazy: tacksam för svar:p
Svar
12
· Visningar
1 068
L
Hoppning någon som vet var man kan byta in sadeln i stockholm som är bra på att även prova ut nya? finns equipe sadlarna bara i halmstad? :confused:
Svar
1
· Visningar
706

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka