Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Hoppning om en ryttare tävlar en annans häst vem ska då behålla rosetten å plakatet osv? ägaren till hästen för det är ju hästen som...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 310
Senast: __Stilett__
·
Hoppning osäker vart den här tråden ska ligga.. Men jag och min häst fritidsrider hemma. han har patella problem i bakbenen. Vad för...
Svar
10
· Visningar
1 651
Senast: NaTTa
·
Hoppning Är på jakt efter bruna (röd/bruna) gag-sidostycke, helst med "rep", någpon som vet var man kan få tag på sådana? andra handsvalet är...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: ia_
·
Hoppning Jag har ringt på en saluhäst e: en tysk hingst. Säljaren tyckte jag kunde kolla lite på nätet om hingsten, så jag googlade. Och hurra...
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: Caroline87_eskilstuna
·
  • Låst
Hoppning Kanske finns en sån här tråd redan, men jag undrar vad folk gör med sina rosetter. Sätter ni upp era plaketter också? Själv sparar jag...
Svar
6
· Visningar
1 298
Senast: Tulip
·
P
Hoppning hejsan jag har en unghäst som är idag 5 år gammal har ridit henne sedan hon var 3 år gammal, började träna henne lite försiktigt på...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Ziima
·
C
Hoppning Hejsan! jag undrar om det är någon som ska till Tungelsta den 9 juni?! antingen om du ska tävla eller om du kanske ska fotografera! ;)...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Copper
·
Hoppning Låter nästan som jag är nybörjare igen :o , men frågan är: Hur tränar man att följa med hästen över hinderna? Jag har tävlat mycket...
2
Svar
25
· Visningar
4 022
Senast: Ämelie
·
L
Hoppning Hej! Har en fråga, L: d på lokal nivå som är för d-ponnyer är det lägre hinder än 80 cm med då? Och hur lågt måste det minst vara...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Jardina
·
B
Hoppning Jag vet att det finns massor av trådar om bett. men jag hoppas ni orkar svara på denna oxå :) Jag har ridit min häst på vanligt...
Svar
8
· Visningar
3 877
Senast: blohme
·
E
Hoppning Finns det någon som har adressen (till hemsidan)till tjejen som tog kort på tävlingarna?Hon delade ut visitkort med information, men det...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: elis2
·
S
Hoppning Jag köpte en ponny till min lilla dotter för att jag egentligen behövde en sällskapshäst till mitt halvblod. Ponnyn är jättefin och...
Svar
15
· Visningar
1 630
Senast: FT_ryttare
·
Hoppning Jag sitter här och tänker (alldeles för mycket) och undrar hur NI skulle ha gjort om ni hade denna häst, och var i denna "situation"...
Svar
16
· Visningar
1 493
Senast: boccia
·
L
Hoppning Någon här som har ett hinder/flera hinder som är bild på 80cm från tävling/träning? Hemma ser ju allt så mkt mindre ut än på tävlingen...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: sandy_
·
B
Hoppning Jag undrar hur gamla halvbloden i regel är när de säljs från uppfödaren. Travhästar går ju i rehel när de är runt året.
Svar
2
· Visningar
898
Senast: sassiball
·
K
Hoppning Vet ju att åldergränsen för att få tävla C-ponny i hoppning är 18, men har dom ändrat det till 16 nu!? Hörde det ngnstans... :o Tacksam...
Svar
18
· Visningar
1 694
Senast: kladdkakor
·
C
Hoppning Ska snart på min första tävling och behöver hjälp med en sak! man ska betala in på bankgiro före man kommer dit och har lite problem...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Murray
·
B
Hoppning Är det någon som har sådana? I så fall, vilken erfarenhet har ni av dem? Har hört ganska mycket negativt, men vet inte värdigheten i de...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 699
Senast: Baroya
·
M
Hoppning Vad menar egentligen med b-tränare? :confused:
Svar
9
· Visningar
3 702
Senast: Cut3Leo
·
L
Hoppning hej, jag ska köpa en ny sadel till min häst, jag funderar på mark todd men har inte hört något om den så jag undrar om det är någon som...
Svar
14
· Visningar
1 066
Senast: _Peplis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix