Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du har också bra koll ju!! du vet ju allt nu är du min nya guru!
svar på frågan om gegga: det blir ju lite lättare om man tar bort geggan först, och framförallt snyggare men visst kan du, de blir inte förstörda, det är liksom en fast anordning!
Är det någon som vet vad detta är? Är det fästen till stigbyglarna som man kan sätta utan på sina vanliga skor? Texten som var intill var på franska så jag fattade inte så jätte mycket!
Lite seg är jag nog i denna tråd Men så där ser inte clipet ut på de stövlar vi har, så jag vet inte riktigt vad det är det här. Håller med, jättefult!!
Okej!Jag får nog ta ocvh göra det. De ser ju helt msyko ut. Men tänke att det kanske var någon from av "sko" som du sätter utan på dina egna, som du senare fäster i stigbygeln. Då kan man ju fortfarande ha sina egan skor, chaps eller stövlar!
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan
Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här.
Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Juridik & Ekonomi Om man inte är väldigt rik, kändis eller annan typ av känslig person (typ PEP) så behöver man knappast oroa sig. I den attacken var det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.