X'up stigbyglar

Sv: X'up stigbyglar

Du har också bra koll ju!! du vet ju allt:D nu är du min nya guru!:bump:

svar på frågan om gegga: det blir ju lite lättare om man tar bort geggan först, och framförallt snyggare:p men visst kan du, de blir inte förstörda, det är liksom en fast anordning!

Iofs om jag köper dem lär jag inte använda skorna i geggiga hagar, men bra att veta ändå.

Tycker dom verkar lite läskiga:o :rofl:
Känns det inte märkligt att sitta fast sådär med nånting I skon?:crazy: scaaary^^

Finns risken att de inte löser ut vid avfallning eller omkullridning?

Clipet sitter under skon, väldigt platt och fin.

Skorna med clipet i? Nä, men jag har putsat dem en del:rofl:

mina bästa kompisar på tävling:D

lånar knapp

Jag bytade alltid skor innan ridningen så jag inte gick med de med chippen i när jag gick i lera och sådant

ja det borde man kanske gör om jag skaffar sådana. Dumt att förstöra saker i onödan ! Använder du dem varje dag ?

Ibörjan använde jag de rätt ofta för att vänja mig men nu använder jag de vid tävling och ibland vid träning.

Jag skulle aldrig våga rida i såna :o Dom såg ju skithemska ut :crazy:

1101001047.jpg

Är det någon som vet vad detta är? Är det fästen till stigbyglarna som man kan sätta utan på sina vanliga skor? Texten som var intill var på franska så jag fattade inte så jätte mycket!

Ser ut som det!
Påminner om sådana där halkskydd som pensionärer har när det är is ute. Fult.:crazy:

Ja eller hur. Belv helt konfundersam när jag såg dem! Ser ut att vara väldigt små för att kunna trä på en sko dessutom, fattar ingenting! :rofl:

Lite seg är jag nog i denna tråd:p Men så där ser inte clipet ut på de stövlar vi har, så jag vet inte riktigt vad det är det här. Håller med, jättefult!!

kolla in Freejump Systems hemsida.

Okej!Jag får nog ta ocvh göra det. De ser ju helt msyko ut. Men tänke att det kanske var någon from av "sko" som du sätter utan på dina egna, som du senare fäster i stigbygeln. Då kan man ju fortfarande ha sina egan skor, chaps eller stövlar!

Haha vänta, jag ska nog traska ner till stövlarna och se om jag kan ta kort på clipet!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 207
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 263
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar