Prestige Versaille

Sv: Prestige Versaille

e.s Vill ju se bild på din sadel också! Blir bara mer och mer kär ju mer info jag får fram om denna sadel:banana: Längtar tills spargrisen e full nog så jag kan beställa<3

Senast ändrad av en moderator:

Har oxå beställt en versailles till en av mina hästar. Fast en svart. Den andra hästen fick en Michel Robert, brun!!!

jag provade en svart....den hade vit sömmar=riktigt snygg:) :) tyvärr så trivdes jag inte så bra i sadeln men det är ju en smaksak

Hej har själv en Prestige Paris D i svart .
men hittade en återförsäljare på nätet till Prestige Versaille, där stod de att de fanns i svart och tabacco. och i såfall ser den svara ut så här!!

Ja jag har min fina versaille med vit fin stickning hemma nu:D
Super skön och super snygg:banana:

Liknande trådar

Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
1 244
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 779
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 577
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?