Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Hoppning Vad menar dom med den här bedömningen: 0,90m – 10 cm bed A:0+A:0/A först tänkte jag att det var 0,90 och plus 10 cm, alltså...
Svar
17
· Visningar
1 268
Senast: kentflikkan
·
S
Hoppning Här kommer lite bilder från tävlingen i helgen (bilderna e från sönda), min första regionala och dessutom den första som inte är en...
2
Svar
23
· Visningar
2 524
Senast: Zuzzi
·
Hoppning Hej! Är det tillåtet att tävla Ld om man har placerat sig i Lb en gång? Tack// Diana
Svar
3
· Visningar
819
Senast: Olympus
·
Hoppning Jag har köpt mig en ny pålle. En underbar märr som är helt fantastisk! :love: Men det är en tysk import (har varit i Sverige sedan hon...
Svar
9
· Visningar
2 291
Senast: kopparberg
·
W
Hoppning Ja som rubriken lyder. Hur lär man sin häst hoppa? Kan alla hästar hoppa ? :smirk: Har en kallblodsvallack som aldrig hoppat, men...
Svar
3
· Visningar
5 080
Senast: walkyria
·
Hoppning Är alla ponnybarn ute efter färdigt material? Någon som vet om ponnypoolen fungerar?
2
Svar
22
· Visningar
2 685
Senast: map
·
S
Hoppning Jag vet att jag borde skaffa TR men det har inte blivit så :p En snabb fråga bara: Får man tävla lokal hoppning på ponny med...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: sandy_
·
Hoppning Ni som har, hur är era pållar i skallen & att rida ? Storlek osv.. Bild :D har en -00 efter honom som är väldigt harig av sig, men...
Svar
8
· Visningar
1 257
Senast: Knut
·
Hoppning Får man rida i bara "tävlingsskjorta(den man kanske annars brukar ha under kavajen)" på hopptävlingarna, regional nivå.?
2
Svar
20
· Visningar
1 877
Senast: Olympus
·
F
Hoppning hej alla jag skulle vilja ha hjälp med att kunna räkna avstånd på tävling och hur långt är ett galopp språng för stor häst? Tacksam...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: pomelo
·
A
Hoppning Hej! Jag har just köpt en ponny till mina barn som de tänkt tävla med. Den har ett slut mätintyg på 130cm men jag och andra tycker att...
Svar
9
· Visningar
994
Senast: annmar
·
L
Hoppning är det ngn som vet om det finns någon regel för hur lång tid det måste gå mellan vaccinering och tävling?
Svar
11
· Visningar
1 211
Senast: Estivuz
·
F
Hoppning Jag har börjat fundera på om att börja tävla i hoppnig kanske till nästa år, jag vet allt om licens men frågan är : jag är döv så jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 709
Senast: Falcon86
·
Hoppning Gör spinoff (copycat :angel: ) på dressyrforumets tråd om vilka regler ni vill ta bort eller införa i TR!
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 816
Senast: kopparberg
·
F
Hoppning Vet ni om det finns såna. Och om det gör det, var? kostar? Tack på förhand!:bow:
Svar
7
· Visningar
1 590
Senast: gullebarn
·
C
Hoppning Vet inte om tråden ligger rätt, men det var under en tävling iallafall:angel: Förra tävlingen vi var på gick framridningen och...
Svar
9
· Visningar
1 207
Senast: claraB
·
B
Hoppning hej! vad har du på dig när du är på tävling , skriv plaggen , inte bara ridbyxor & kavaj utan hela "kittet". :D:D
Svar
15
· Visningar
1 626
Senast: cardett
·
F
Hoppning Ska köpa en ny magplatta eftersom min är lite sliten. Vill gärna veta vilka ni kan rek. vill ha en kvalitetsgjord som håller. gärna med...
2
Svar
27
· Visningar
3 998
Senast: whitetrash
·
Hoppning Finns det några "regler" för hur hindrena ska vara utformade på lokal nivå?Var på lokal tävling hörom veckan och tyckte hindrena var...
Svar
7
· Visningar
1 503
Senast: Barynia
·
I
Hoppning Någon som har en avkomma eller tänkt använda honom i år? Hur är dräktigheten? Är han lika fertil som sin halvbror. Berätta gärna...
Svar
6
· Visningar
1 484
Senast: M_Q
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka