Behöver ett liten råd

Sv: Behöver ett liten råd

lite ot kanske, men vad är det för pålle du har? *nyfikeen* :D

Han är en fd galoppör häst (fullblod), det var därför jag vill vänta med tävling till nästa år då han behöver tränas. Han har löshoppat förra helgen på 50 cm hög och 70 cm men blå färg bommar tycker han att det är otäckt:D men vi tränar se hur det går. Han kommer inte att tävla i högklasser utan lättare klasser. Men i högklasser kommer jag möjligt att tävla med annan häst som jag ska köpa inom 2 år. Fullblodsto ska det vara:D

en gång fullblod alltid fullblod:love: :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 283
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 478
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 904
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar